اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1391 / کد مطلب: 3300 / نظرات: 0

فرماندار جوین :


روز خبرنگار روز شكوفایی قلم است


فرماندار جوین گفت: روزخبرنگار روزی است كه قلم در پرتو اقدام یك خبرنگار شكوفا می شود. 
   
 به گزارش ایرنا،مهدی فروزان امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران، افزود: 17 مرداد كه مصادف با شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان است در واقع روز طلوع خورشید دانستن ،فهمیدن ،باز شدن چشم انسان به حقیقت ها و نیمه های پنهان جامعه است.

وی به نقش اطلاع رسانی اشاره كرد و گفت : این خبرنگاران بودند كه در سال 57 و هشت سال جنگ تحمیلی رشادتهای این ملت را منعكس كردند و دنیا را از این همه ایثار ملت ایران به شگفتی وا داشتند.

وی اظهار داشت : امروزه نیز نقش خبرنگاران و رسانه ها در بحث انرژی صلح آمیز هسته ای و تحریم های دشمنان و آگاهی دادن به احاد جامعه نسبت به توطئه های شوم قدرتهای اسكتباری، نقشی تاثیر گذار است .

شهردار جوین نیز در این مراسم گفت : تعامل و هماهنگی در عرصه خبر و خبررسانی در این شهرستان خوب است و ما معتقدیم كه انتقادها باید سازنده باشد.

علی اكبر منطقی افزود: اگر اخبار و آماری منعكس می شود باید به مقوله صحت خبر توجه بیشتری شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوین هم در این مراسم گفت : مطبوعات و رسانه ها نقش هدایت كننده در جامعه دارند و این رسانه ها هستند كه می توانند افكار عمومی در جهتی خاص سوق دهند.

مجید نقابی در مورد فعالیت نشریات محلی در شهرستان جوین، افزود : از مرداد سال گذشته تا كنون سه مجوز نشریه محلی امورات مربوط به مجوز فعالیت را انجام داده اند و اكنون در نوبت اخذ مجوز هستند.

در این مراسم از چهار نفر از خبرنگاران شهرستان جوین قدر دانی شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.