اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 مرداد 1391 / کد مطلب: 3305 / نظرات: 0

مدیرجهادكشاورزی :


اطلاع رسانی رویدادهای حوزه جهادكشاورزی ضروری است


اطلاع رسانی رویدادهای حوزه جهادكشاورزی ضروری است  مدیر جهاد كشاورزی سبزوار با تاكید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و دقیق اخبار، گفت : اطلاع رسانی از اخبار و رویدادهای حوزه جهاد كشاورزی این شهرستان ضروری است.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، محمدجواد ایزدیان  در نشست خبری با خبرنگاران سبزوار افزود : در حوزه كاری جهاد كشاورزی اگر حتی بهترین تصمیمات اتخاذ شود و مناسب ترین اقدامات به مرحله اجرا در بیایند اما جامعه تحت پوشش، اطلاع و آگاهی كافی از این اقدامات نداشته باشند ، موفق نخواهیم شد.

وی افزود : فعالیت های جهادكشاورزی زمانی می تواند تكمیل شده و به نتیجه موفقیت آمیز برسد كه بهره برداران كشاورزی به طور كامل از فعالیت های دردست انجام ، آگاهی داشته باشند و با آنها همراه شوند.

ایزدیان مسوولیت این اطلاع رسانی را برعهده اداره ترویج جهادكشاورزی ، روابط عمومی ، ادارات تخصصی وابسته و البته خبرنگاران شهرستان دانست.

وی با تأكید بر تأثیرات مثبت فعالیت های رسانه ای در آگاهی بخشی صحیح به مردم و بالا بردن سواد اجتماعی آنان، افزود: درهمین راستا جهادكشاورزی سبزوار در دوره مدیریت فعلی تا كنون چهار نشست خبری برگزار كرده است.

وی اظهار داشت :پس از این هم تمایل بر آن است كه به جز برگزاری جلسات خبری ،بازدیدهای حضوری نیز به اتفاق خبرنگاران شهرستان از محل طرح و پروژه های مهم در دست اقدام جهاد كشاورزی صورت گیرد.

این مسوول گفت : به دلیل اهمیت پوشش رسانه ای موضوعات مرتبط با مدیریت جهاد كشاورزی ، بررسی هایی در این زمینه انجام داده ایم و معتقدیم درمجموع فعالیت خبرنگاران شهرستان در پوشش دادن اخبار مرتبط با این حوزه رضایت بخش است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.