اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 مرداد 1391 / کد مطلب: 3308 / نظرات: 0

امام جمعه شهرستان داورزن :


هدف صهیونیست تصرف خاورمیانه است


هدف صهیونیست  تصرف خاورمیانه است امام جمعه شهرستان داورزن گفت : هدف صهیونیست به چالش کشیدن ایران و تصرف خاورمیانه است.   
به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی با اشاره به روز 23مرداد پیروزی قهرمانه حزب الله لبنان بر ارتش و جنایتکاران رژیم جعلی صهیونیستی گفت : در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی جنگ تمام عیاری علیه حزب الله شروع کرد .
وی افزود: صهیونیست ها بر اساس طرح خاورمیانه جدید امریکایی ، مدعی بودند که با نابودی حزب الله خواهند توانست خاورمیانه را بگیرند و هدف آنان تا نابودی مقاومت و ایجاد ساختاری بر اساس سازش کاری و تسلیم شدن در برابر رژیم بود.
وی گفت: هدف صهیونیست به چالش کشیدن نقش ایران در معادلات منطقه ای براساس ایجاد خاورمیانه نو امریکایی و ترور رهبران حزب الله بود که صهیونست ها و حامیان او تلاش زیادی کردند.
خطیب جمعه داورزن ادامه داد: پس از 33 روز مقاومت تمام عیار لبنان و حزب الله ، با قبول شکست عقب نشینی کردند بطوری که درجنگ 33 روز بر جهانیان روشن شد که رژیم اسرائیل از لانه عنکبوت نیز سست تر است .
امام جمعه شهرستان داورزن گفت: این فتح الگویی برای فلسطینیان شد که آثارش در جنگ 22 روز نوار غزه روشن شد و رژیم جعلی اسرائیل در اواخر 2008 میلادی از تمام امکانات و تسیلحات کشتار جمعی برای نابودی ساکنان غزه بهره بردند.
وی افزود: ولی پس از 22 روز اسرائیلی ها فراری شدند و پس از سه سال شرط مقاومت ( فلسطینیان ) بر آزاد سازی 1027 اسیر فلسطینی در مقابل آزادی شالیت گردیدند.
امام جمعه داورزن گفت: آنها پس از شکست سر چشمه مقاومت را ایران دانستند و مملکت ما را از نظر سیاسی و اجتماعی با فتنه 88 با همدستی برخی اصلاح طلبان مانند ... غبار آلود کردند ولی ملت فهیم و بصیر ما در پشت سر رهبری حضرت امام خامنه ای این فتنه را خشکاند.
وی گفت :پس از پیروزی ایران ، لبنان و فلسطین و شکست اسرائیل ، استکبار جهانی و نوچه های ملوث او به دنبال نابودی حکومت سوریه که نماینده واقعی مردم است افتادند .
حجت الاسلام مداحی افزود: گروههای منافق و وابسته به استکبار تحت نام حرکت مردم با همکاری کشورهای مرتجع عربی چون عربستان و.. اروپا ، امریکا و ترکیه لائیک در جهت ضربه به کشور سوریه و جبهه ی پایداری و مقاومت در برابر اسرائیل تلاش دارند که انشاء الله با هوشیاری مردم و حکومت سوریه خنثی می شوند.
وی به موفقیت های حزب الله اشاره کرد وگفت: اسلامی کردن حرکت ، موفقیت و قدرت نظامی یک گروه چریکی ، بهروری از روش های تبلیغاتی روانی علیه اشغا لگران، به چالش کشیدن ابهت ببر عنکبوتی غرب و نقش محوری ایرانی و کمکهای معنوی از جمله این پیروزی هاست.
حجت الاسلام والمسلمین مداحی همچنین با بیان درخشش الگو های زیادی در عالم آفرینش، گفت: در میان این الگوها پس از پیامبر ، زیبا ترین و درخشنده ترین انسان که متعلق به همه ادوار است وجود نازنین امیر المونین امام علی (ع) است .
وی ادامه داد: زیباترین ارتباط و پرستش خالصانه خدا ، زیباترین نام و لقب ،زیباترین صبر، مقاومت ، زیباترین اخلاق ،زیباترین ملاقات از آن این امام همام است.
امام جمعه داورزن به مناسبت لیالی و ایام مقدس قدر، مروری بر محتوای سوره مبارکه قدرکرد.
وی گفت: فضیلت تلاوت سوره قدر از دیدگاه پیامبر (ص) که فرمود: هرکس آن را تلاوت کند که مانند کسی است که ماه رمضان را روزه گرفته و شب قدر را احیاء داشته است وامام باقر (ع) کسی که سوره انا انزلناه را بلند بخواند مانند کسی است که در راه خدا شمشیر کشیده و جهاد می کند و کسی که بطور پنهان بخواند مانند کسی است که درراه خدا به خون آغشته باشد البته برای کسی است که سوره را درک کند و عمل نماید.
وی به نزول قرآن اشاره کرد و گفت:نزول قرآن در شب قدر ،همان شبی که مقدرات و سرنوشت انسان ها تعیین می شود دلیل دیگری بر سرنوشت ساز بودن این کتاب بزرگ آسمانی است و عظمت شب قدر شبی که از 1000 ماه برتر است ، به راستی چه شب با عزتی که از 80 سال به اندازه یک عمر طولانی پربرکت و باارزش بالاتر است.
وی گفت: شب قدر ، شبی که آخرین مراحل مشیت الهی در آن صورت گرفته و روزی بندگان ،اجل های انان و سایر امور مردم از خوب و بد در آن مقدر می گردد، شبی که قرآن نازل شد شب قدر ،شب نزول فرشتگان و روح به اجازه خداوند برای برای تقدیر امور است و شبی که آکنده از سلامت و خیرو رحمت تا سپیده صبح هستند ، یا شب جبرائیل یا غیره و سلام نمودن فرشتگان به همدیگر یاد رود فرشتگان به مومنان است.
امام جمعه داورزن گفت: شب قدر ، قطعا در ماه مبارک رمضان قرار دارد ، چرا که جمع میان آیات قر ان دلالت دارد. 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.