اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 20 مرداد 1391 / کد مطلب: 3312 / نظرات: 0

دهیار روستای مهر خواهان راه اندازی چراغ چشمک زن شد/


فلسفه چراغ چشمک زن پیشگیری از حوادث است


فلسفه چراغ چشمک زن پیشگیری از حوادث است  دهیار روستای مهر داورزن خواستار تعمیر و راه اندازی مجدد چراغ چشمک زن و نیز تامین روشنایی ورودی این روستا شدشد و گفت :فلسفه نصب چراغ چشمک زن پیشگیری از بروز حوادث است . .   
حسین نجیب زاده به حادثه پنج شنبه شب در این روستا اشاره کرد و افزود: حاج شیخ محمد مهری یکی از اهالی این روستا که برای امر روضه خوانی در شب قدر به روستای کوشکباغ رفته بود در هنگام برگشت در محور جنوبی سبزوار- شاهرود و در محل ورودی روستای مهر با یک کامیونت تصادف کرد.
وی افزود : این راکب موتور سوار هنگام تغییر مسیر به روستا با کامیون برخورد و به شدت زخمی شد.

وی ادامه داد: شدت جراحات وارده باعث شد علی رغم تلاش اکبپ هلال احمر مستقر در روستا و انتقال به بیمارستان متاسفانه وی جان خود را ازدست بدهد.
دهیار روستای مهر با انتقاد از سهل ا نگاری مسئولان مربوطه برای راه اندازی چراغ چشمک زن و تامین روشنایی مناسب برای ورودی روستا مدعی است : این دهیاری تمام امکانات لازم برای اجرای روشنایی ورودی روستا را مهیا کرده است .
نجیب زاده گفت حتی در صورتجلسات متعدد از جمله در ستاد تسهیلات نوروزی و تابستانی اجرای روشنایی و فعال کردن چراغ چشمک زن ورودی روستا مورد تاکید بوده است .
وی با اشاره به تردد اهالی و کشاورزان از ورودی و عبور از عرض محور اصلی در این روستا ادامه داد: نبود روشنایی لازم وخاموشی بیش از پنج سال چراغ چشمک زن ورودی این روستا تاکنون مشکلات فروانی را برای مردم این روستا بوجود اورده است.
وی از مسئولان مربوطه خواست تا در مورد رفع مشکلات ورودی جنوبی این روستای بزرگ اقدام کنند. 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.