اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 22 مرداد 1391 / کد مطلب: 3330 / نظرات: 0

قرارداد خرید تضمینی برق از نیروگاه حرارتی سبزوارمنعقد شد/


پروژه نیروگاه حرارتی سبزوار سرانجام تعیین تکلیف شد


پروژه نیروگاه حرارتی سبزوار سرانجام تعیین تکلیف شد نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای ، خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس با اعلام این مطلب که پروژه نیروگاه حرارتی سبزوار سرانجام تعیین تکلیف شد، قرارداد خرید تضمینی برق از نیروگاه حرارتی این منطقه نیز منعقد شده و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.
به گزارش سبزوارپیام  به نقل از خانه ملت،رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به تأثیرگذاری پیگیری‌های صورت گرفته در مشخص شدن وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه، گفت: طرح ۵۰۰ مگاواتی نیروگاه حرارتی در سبزاوار نیز تعیین تکلیف شد.
نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای ، خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سرمایه‌‌گذار پروژه مشخص شده بود اما قرادادهایی در این زمینه نهایی و منعقد نشده بود، اظهارداشت: اقدامی در رابطه با این طرح عملیاتی نشده است.
وی با اشاره به این که طی ۴۰ روز اخیر قرارداد وزارت نیرو و سرمایه‌گذار منعقد شده است، تصریح کرد: قرار داد خرید تضمینی برق از نیروگاه حرارتی ۵۰۰ مگاواتی بسته شده است.
مردم سبزوار،جوین ،جغتای ، خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس نهم بیان کرد: قرارداد با پیمانکار تنظیم شده و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده و زمین مورد نیاز نیز تحویل داده شده و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم درباره طرح رها شده ایستگاه راه آهن حکم آباد نیز گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با مسئولان راه آهن و مکاتبات همچنین تشکیل کارگروهی در این زمینه، قرار شد این کار نیز به پایان برسد.
مردم سبزوار،جوین ،جغتای ، خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس افزود: این ایستگاه موجب می شود دسترسی مردم شهرستان‌های اسفراین بجنورد به راه آهن مناسب و حمل و نقل مسافر در منطقه آسان‌تر شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.