اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 26 مرداد 1391 / کد مطلب: 3369 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: برای 55 ساختمان دهیاری شهرستان خوشاب اعتبار اختصاص یافت


 فرماندار خوشاب از اختصاص اعتبار برای ساخت 55 ساختمان دهیاری در سطح این شهرستان در سال جاری خبر داد. 
   
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ایرنا، مهندس ' حسین ابراهیمی كردیانی ' در نشست پرسش و پاسخ مردم روستای ' سوزنده 'خوشاب بدون اشاره به اعتبار اختصاص یافته به دهیاری ها افزود : با ساخت ساختمان دهیاری زمینه انجام كارهای فرهنگی و برگزاری جلسات و غیره فراهم می شود.

وی اعتبار اختصاص یافته برای دهیاری روستای سوزنده را 120 میلیون ریال اعلام كرد.

وی به گاز رسانی 45 روستای شهرستان اشاره كرد و گفت:نقشه كشی گازرسانی به روستای 'سوزنده' نیز انجام شده و امیدواریم تا پایان سال پروزه گازرسانی به این روستا آغاز شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینكه شغل اكثر مردم روستای سوزنده دامداری است ، گفت: 30 درصد گوشت مورد نیاز شهرستان خوشاب در روستای' سوزنده' تامین می شود.

ابراهیمی كردیانی ' اظهار داشت : روستای سوزنده یكی از روستاهای درآمد زای شهرستان است كه نیازمند نگاه ویژه ای است.

فرماندار خوشاب با بیان اینكه یكی از خواسته های جوانان روستا ایجاد شغل مناسب در روستا بود، گفت : چون شغل اكثر مردم روستا دامداری است باید یك شركت تعاونی دامپروری تاسیس شود تا زمینه كار برای جوانان روستا فراهم آید.

وی با بیان اینكه مطالعات اجرای طرح هادی روستای سوزنده انجام شده است، اظهار داشت : با همكاری مردم روستا در بازگشایی معابر و كوچه ها تا پایان سال اعتبار برای طرح هادی این روستا اختصاص داده خواهد شد.

امام جمعه خوشاب نیز در این نشست با اشاره به فاصله كم روستای سوزنده تا مركز شهرستان خوشاب خواستار شركت مردم در نماز جمعه شد.

حجت الاسلام ' محمد صاحبی ' با اشاره به صحبت های دهیار روستا در خصوص نبود حمام و غسالخانه در روستای سوزنده خوشاب ابراز امیدواری كرد هر چه سریعتر مسوولان این شهرستان نسبت به حل این مشكل اقدام كنند.

'قوی بازو 'بخشدار مركزی نیز در این نشست با اشاره به نبود امكاناتی چون آب شرب بهداشتی ، خانه بهداشت و حمام عمومی در روستای سوزنده خوشاب خواستار بررسی مشكلات این روستا توسط مسوولان شد

روستای سوزنده با 150 خانوار در 5 كیلومتری شرق مركز شهرستان خوشاب واقع شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.