اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 مرداد 1391 / کد مطلب: 3373 / نظرات: 1

مردم مومن و انقلابی ششتمد:


شرکت در راهپیمایی یک تکلیف شرعی است


شرکت در راهپیمایی یک تکلیف شرعی است حسین پور/برای تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل «ره» و تبعیت از ولی زمان در راه پیمائی روز قدس شرکت می کنیم.
مردم ششتمد آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر راه پیمائی روز قدس اعلام داشتند.
یک شهروند ششتمدی گفت: روز قدس میعادگاه ملت های مسلمان در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس است .
حسن پورعلی گفت: هر چندسالیان متمادی از ابتکار عمل حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس می گذرد اما روز قدس معنای جدی تری پیدا کرده و آنهم بدلیل آنست که حال ثمره فرمان امام راحل«ره» را در منطقه به خوبی می بینیم.
این فرهنگی ساکن ششتمد افزود: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند روز قدس فقط متعلق به مردم فلسطین نیست و بلکه این روز فرصتی است تا انسجام واتحاد جامعه اسلامی را به رخ صهیونیست بکشند و بی شک شمار زیادی از شهروندان ششتمدی در این حماسه بزرگ شرکت خواهند کرد تا نقشی هر چند کوچک در انزوای هر چه بیشتر صهیونیست ایفا نمایند.
محمد حسین داوطلب یکی دیگر از فرهنگیان ششتمدی گفت: با توجه به موج بیداری اسلامی در منطقه که ثمره تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به تحولات جدید منطقه ضرورت حضور گشترده و باشکوه در این راه پیمائی ملموس تراست.
وی افزود: ما مسلمانیم و شركت در راهپیمایی روز قدس را بعنوان یك تكلیف شرعی می دانیم و هیچ توجیهی برای عدم شرکت خود نمی بینیم و بی شک با حال روزه داری و قریب به یکماه عبادات در ماه ضیافت الهی و برای حمایت از براداران و خواهران مظلوم خود در راه پیمائی روز جهانی قدس شرکت خواهیم نمود.
محمد حسن فاتحی کشاورزی از روستای ابراهیم آباد شهرستان ششتمد گفت: چندسالی است که راه پیمائی در ششتمد برگزار می شود و همه ساله به همراه تعداد دیگری از روستائیان جهت راه پیمائی به ششتمد مراجعه می نمائیم و فردا نیز با حضور خود ثابت خواهیم کرد که هر چه عمر انقلاب اسلامی ایران بیشتر شود زمینه حضور مردم در مناسبتهای ملی و مذهبی پررنگ تر خواهد شد.
فاتحی ادامه داد: بعنوان یک کشاورز از تمامی کشاورزان و روستائیان عزیز می خواهم که با حضور خود همچون گذشته نشان دهند که قشر کشاورز و محروم دنبال رو فرامین حضرن امام«ره» و منویات مقام عظمای ولایت خواهد بود.
محمد امامی یکی دیگر از شهروندان ششتمدی گفت: به خاطر تجدید پیمان با آرمانهای امام عزیز و اعلام حمایت از مقام معظم رهبری و به خاطر حمایت از موج بیداری اسلامی در راه پیمائی روز قدس شرکت خواهم کرد.
وی افزود: یقین دارم که با شرکت در راه پیمائی روح امام و شهداء از ما راضی خواهد شد و این حرکت ما می تواند مرحمی بر زخمهای چندساله مردم فلسطین عزیز باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.