اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3384 / نظرات: 2


شهر سبزوار به یك كارگاه سازندگی تبدیل شده است


-شهردار سبزوار گفت :در حال حاضر در 90 نقطه از این شهر كار عمرانی آغاز شده و سبزوار به یك كارگاه سازندگی تبدیل شده است .
  
 
به گزارشسبزوار پیام به نقل از  ایرنا،حسین مقصودی پنج شنبه شب در جمع شماری از مسئولان اجرایی سبزوار افزود:حدود 900 نفر در این كارگاهها مشغول بكار شده اند.

وی با بیان اینكه وقتی كه شهروندان توسعه شهر را می بینند ابراز خرسندی می كنند، گفت : از همه مردم و مسوولان درخواست می شود تا برای توسعه و آبادانی شهر تلاش كنند.

شهردار سبزوار از شهروندان سبزواری برای پرداخت عوارض و وصول مطالبات شهرداری قدر دانی كرد و گفت :در حال حاضر شهرداری ها از بودجه های دولتی بهره مند نیستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


تماشاچی
از بندگان خدا کارمندان بازنشسته منابع طبیعی هم یادتان نرود زمین هاشون رو می خواهند بسازند کمکشون کنید جای دور نمی رود؟ بعد از 18 سال بلاتکلیفی در شهرستان یزرگ سبزوار انصاف نیست در نیشابور هر روز یک منطقه را محدوده می کنند و ساخت وساز با آخرین ظرفیت شروع می شه ولی سبزوار ما 18 ساله که درجا می زنه و شهرک جهاد و شهرک اندیشه تک و تنها ماندند پای کلوت های سبزوار .
آقای شهردار لطفا فکری هم برای تغییر کاربری زمینهای معروف به پلاک 4 از کاربری زراعی به مسکونی نمایید . آخه چه معنی دارد که یک تکه زمین وسط یک محله مسکونی به حال خود رها شود و باعث نارضایتی ساکنین محل از یک سو و مالکین آن هم از سوی دیگر شود