اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3397 / نظرات: 0

در روز جهانی قدس /


فریاد حمایت از فلسطین در سبزوار طنین انداز شد


فریاد حمایت از فلسطین در سبزوار طنین انداز شد  در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان، ده ها هزار نفر از مردم دارالمومنین و انقلابی سبزوار با حضور گسترده و با شكوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر دادند. 
    
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، شهروندان سبزوار با حضور گسترده و یكپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، یكبار دیگر انزجار و نفرت خود را از جنایت های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام كردند.

اقشار مختلف مردم دیار سربداران از جمله روحانیون، خانواده های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مسئولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، ورزشكاران و دیگر اقشار مردم از پیر،جوان، كودك، زن و مرد و شهری و روستایی در همایش جهانی روز قدس شركت كردند.

علاوه بر مركز شهرستان در دیگر شهرهای تابعه هم مردم با دهان روزه، همگام با ملت مسلمان جهان در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن ارج نهادن به روز قدس یادگار معمار كبیر انقلاب و لبیك به دعوت رهبر معظم انقلاب، حمایت و همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین را اعلام كردند.

مردم متدین و همیشه در صحنه سبزوار با سردادن شعارهای 'الله اكبر ، لا اله الا الله' راهپیمایی روز قدس را از میدان كارگر به سوی میعادگاه نماز جمعه این شهر آغاز كرده و با فریادهای بلند مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریكا و مرگ بر انگلیس، رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو ز روی زمین، بر اندام جهانخواران لرزه انداختند.

در این مراسم راهپیمایان همچنین با حمل تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه نوشته هایی ضمن بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، انزجار خود را از دشمنان اسلام و نظام اسلامی بویژه صهیونیستها اعلام كردند.

در این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی با سردادن تكبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.