اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3398 / نظرات: 0


فریاد مرگ بر اسراییل در جغتای و جوین طنین انداز شد


فریاد مرگ بر اسراییل در جغتای و جوین طنین انداز شد  اقشار مختلف مردم شهرستانهای جوین و جغتای با شركت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از استكبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی اعلام داشتند. 
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ایرنا، در این مراسم ائمه جمعه و فرمانداران شهرستانهای جوین و جغتای، نماینده شهرستان جغتای در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی همگام با اقشار مختلف مردم روزه دار از پیر و جوان، زن و مرد حضور داشتند.

در این راهپیمایی مردم شهرستان های جغتای و جوین شعارهای 'مرگ بر آمریكا'، 'مرگ بر اسراییل'، 'خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است'، 'خامنه ای رهبر روشنگر است، آینه جمال پیغمبر است'، 'نبرد با اسراییل خون آشام پیروزی بود برای اسلام' و 'میراث حزب الله روز قدس است ، قیام حزب الله روز قدس است'، سر دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی جغتای در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با گذشت 33سال از ابتكار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره)، آرمان آزادی قدس شریف فراتر از مرز های جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داده و رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره امواج قدرتمند بیداری اسلامی و غیرت مسلمین، رویای تسلط از نیل تا فرات را به فراموشی سپرده است.

حجت الاسلام محمد زنگنه گفت: شبكه دیكتاتوری پیچیده و فاسد صهیونیستها و قدرت های استكباری جهان پس از ناتوانی در پیش بینی و تحلیل قیام های منطقه ای، با بكارگیری امپراتوری رسانه ای و حتی دخالت آشكار در سوریه درپی تاثیر گذاری بر این قیامها برآمده اند.

وی اظهار داشت : اكنون مردم شهرستان جغتای همگام و همراه با ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شركت نموده و بار دیگر نقشه های مستكبران جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را نقش بر آب می كنند.

امام جمعه موقت شهرستان جغتای نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شركت در مراسم روز قدس برهمه ما واجب است.

حجت الاسلام مجید هاشمی به وصیت حضرت علی بن ابیطالب (ع) به فرزندشان حضرت امام حسین (ع) اشاره كرد و گفت: با دشمن ستمگر بوده و یاور ستم دیدگان باشید.

وی اظهارداشت: مردم در این راهپیمایی این پیام را به تمام ملت های آزادیخواه می رسانند كه از هر فرصتی برای در هم شكستن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی استفاده كرده و با یاری امام زمان (عج) برای همیشه قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را از شر اشغالگران آزاد خواهیم كرد.

بخشدار بخش عطاملك شهرستان جوین هم افزود: مردم روزه دار این بخش بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان یك صدا و یك دل انزجار خود را از ایادی استكبار جهانی به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی اعلام كردند.

محمد تقی رضوانی مقدم گفت: مردم شهر حكم آباد همزمان با سراسر كشور در راهپیمایی روز قدس شركت كردند تا اعلام كنند همیشه از ملت مسلمان فلسطین دفاع خواهند كرد.

در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی مورد تایید شركت كنندگان قرار گرفت.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.