اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3401 / نظرات: 0


مردم خوشاب با حضور وحدت آفرین در راهپیمایی روز قدس حماسه آفریدند


 هزاران  نفر از اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار خوشاب و بخش های تابعه این شهرستان همگام با مردم سراسر كشور با حضور در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت كردند.
  
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ایرنا مردم شهرستان خوشاب با شركت گسترده و كم نظیر خود در مراسم روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كرده و همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز داشتند.

اقشار مختلف مردم خوشاب از جمله روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مسوولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان در همایش جهانی روز قدس شركت كردند.

روزه داران همیشه در صحنه خوشاب با طی مسیر بلوار امام رضا (ع) تا میعادگاه نماز جمعه این شهرستان حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام كردند.

آنان همچنین با شعارهای الله اكبر ، لااله الا الله،'خامنه ای رهبر مسلمین است، باعث افتخار مومنین است' و 'رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می كنیم' با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كردند.

راهپیمایان همچنین با شعارهای 'یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو'، 'پیام قرآن ما وحدت مسلمین است، آزادی فلسطین شعار مسلمین است' و 'قدس دل تپنده زمین است'، مسلمانان جهان را به اتحاد برای رهایی قدس شریف فرا خواندند.

در این مراسم راهپیمایان با حمل تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پرجم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه نوشته هایی با مضامین 'روز قدس روز حیات اسلام است'، 'روز قدس مخصوص ایران نیست روز دنیای اسلام است'، 'روز جهانی قدس روز بیداری اسلامی است'، انزجار و نفرت خود را از صهیونیستها، استكبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت و با تكبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.