اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 مرداد 1391 / کد مطلب: 3420 / نظرات: 0

به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی /


نماز عید سعید فطر در سبزوار برگزار شد


نماز عید سعید فطر در سبزوار برگزار شد  به شكرانه یك ماه عبادت و راز و نیاز به درگاه احدیت ،صبح امروز نماز عیدسعید فطر سبزوار با حضور هزاران نفر از امت مومن و انقلابی این شهرستان اقامه شد.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، خطیب نماز عید سعید فطر سبزوار در این آیین معنوی و مذهبی،در سخنانی فضیلت ماه مبارك رمضان و روز عید سعید فطر را تشریح كرد و گفت :قدر این روزها را بدانید قبل از آنكه عمرتان از دستتان برود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی عید سعید فطر را روز جایزه و یكی از اعیاد بزرگ اسلام نام برد و افزود: اعیاد فطر ،قربان ،غدیر و روزهای جمعه از اعیاد اسلام است .

وی به اهمیت و فضیلت شب های قدر هم اشاره كرد و ادامه داد: شما در ماه مبارك رمضان سرمایه خوبی بدست آوردید و این سرمایه عطیم را باید خوب حفظ و نگهداری كنید.

وی در جمع نمازگزاران عید سعید فطر كه در محل مصلی این شهر برگزار شده بود، مردم را به تقوای الهی دعوت كرد و در سخنانی گفت :علم و ایمان می تواند تقوا را در جامعه پیاده كند.

وی علم و ایمان را به منزله دو بال یك پرنده تشبیه كرد و افزود:اگر یك پرنده دو بال داشت خوب می تواند پرواز كند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی تاكید كرد :دین تان را به وسیله پرهیزگاری حفظ كنید و دنیا و آخرت خوب از خداوند بخواهید.

امام جمعه سبزوار همچنین در سخنانی با اشاره به برخی از مشكلات جامعه كه توسط دشمنان برای ما ایجاد شده اشاره كرد و گفت :ما امروز در شرایط خاصی زندگی می كنیم و همه باید با وحدت و هماهنگی این مشكلات را بر طرف و یا به حداقل برسانیم .

وی با بیان اینكه دشمنان ما به پایان خط رسیده و از اسلام و انقلاب ما شكست خورده اند افزود:امروز دشمنان برای ما مشكلات درست می كنند زیرا از ما شكست خورده اند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.