اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 مرداد 1391 / کد مطلب: 3430 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


نقش خبرگزاری ها و رسانه های گروهی بر كسی پوشیده نیست


 معاون سیاسی و آجتماعی فرمانداری وِیژه سبزوار گفت : نقش خبرگزاری ها و رسانه های گروهی بر كسی پوشیده نیست و وظایف سنگینی بر عهده دارند.
  
 
رضا مدرسی در نشستی با مسوول دفتر ایرنا سبزوار افزود:در حال حاضر خبرگزاری ها و رسانه های شنیداری ،دیداری ،نوشتاری در همه ابعاد مختلف نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند.

وی خبرنگاران و روزنامه نگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و گفت :رسانه های خبری می توانند با شناسایی مشكلات و ارایه راهكار مسوولان را در انجام وظایف شان یاری كنند.

وی تعهد،تخصص ،امانت داری را از ویژگی های یك خبرنگار دانست و گفت :خبرنگاران و روزنامه نگاران باید امانت داری را سرلوحه كار خود قرار دهند.

معاون فرماندار سبزوار همچنین از تلاش برخی رسانه ها و نیز دست اندركاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار تقدیر كرد و گفت : اخبار ایرنا از نظر كیفیت و كمیت تخصصی است.

وی همچنین گفت :ما از نظرات و پیشنهادات سازنده اصحاب رسانه برای توسعه و پیشرفت شهرستان استقبال می كنیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه سبزوار هم در یك گفت و گوی جداگانه با مسوول دفتر ایرنا سبزوار از كمی و كیفی بودن اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی ابراز رضایت كرد و گفت :خبرگزاری ایرنا یك خبرگزاری رسمی است و نقش مهمی در كشور دارد.

محمد كلاته در مورد ارتقای دفتر سبزوار اظهار داشت : ما آماده همه گونه همكاری با این رسانه ملی هستیم .

محمد مهرنیا مسوول دفتر ایرنای سبزوار هم در این دیدارهای جداگانه گزارشی از وضعیت كاری خود ارائه كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.