اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 شهريور 1391 / کد مطلب: 3465 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بازگو كردن خدمات دولت است


هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بازگو كردن خدمات دولت است معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بازگو كردن خدمات دولت است .
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،قاسم شعبانی عطار روز پنج شنبه در اولین روز از هفته دولت در جمع مسوولان ادارات سبزوار یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت و افزود: ما هرچه داریم از بركات خون شهدای عزیز است .
 
وی خطاب به مسوولان ادارات این شهرستان گفت : این ایام فرصت خوبی برای ارائه گزارش و خدمات انجام شده دولت به مردم عزیز است.
 
فرماندار سبزوار با اشاره به كارهای انجام شده اظهار داشت : مسوولان ادارات در این هفته در بین مردم حضور یابند و از نزدیك مشكلات و خواسته های آنان را رسیدگی كنند.
 
نماینده عالی دولت در سبزوار برخی از شیطنت های دشمنان انقلاب و نظام را تشریح كرد و گفت : فشار دشمن مضاعف شده و به دنبال این هستند كه در بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد كنند.
 
وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر كرد و گفت :یكبار دیگر مردم عزیز ما دشمنان انقلاب و نظام را مایوس كردند.
 
شعبانی به بخشی از دستاوردهای دولت های نهم و دهم اشاره كرد و گفت :دولت در بخش های مختلف فرهنگی ،اجتماعی ،اقتصادی ،سیاسی ،سازندگی ،عمرانی و...كارهای زیادی انجام داده كه نسبت به دولت های قبل از آن در نوع خود بی نظیر و یا كم نظیر است .
 
وی در بخشی از سخنانش در باره خدمات عمرانی چهار سال گذشته سبزوار گفت : در بخش های گاز رسانی ،آبرسانی ،طرح های هادی ،مخابرات ،درمان و...كارهای بسیار خوبی انجام شده است .
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار افزود: فقط در سال 90 بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص داده شد .
 
وی ادامه داد:در زمینه توجه به محرومان و افراد كم درآمد این شهرستان هم توجه جدی شده و واقعا یك اتفاق میمون و مباركی افتاده است .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.