اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1391 / کد مطلب: 3478 / نظرات: 1

امام جمعه موقت سبزوار :


اجلاس سران جنبش عدم تعهد، خنثی سازی اجماع جهانی علیه ایران است


اجلاس سران جنبش عدم تعهد خنثی سازی اجماع جهانی علیه ایران است
 امام جمعه موقت سبزوار گفت : اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران، خنثی سازی اندیشه اختلاف و اجماع جهانی علیه ایران است.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های باشكوه نماز جمعه این هفته سبزوار افزود : اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران خط تحریم را شكسته و دروغ های شاخدار آمریكایی ها را برملا می كند.
 
وی اهمیت كشورهای غیرمتعهد و اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران را یاد آور شد و گفت : اگر آمریكا می گوید ایران منزوی و در تحریم است چرا 118 كشور به ایران می آیند و ریاست ایران بر اجلاس را هم می پذیرند.
 
وی با بیان اینكه كشورهای غیرمتعهدها 70 ساله می شوند و 118 كشور از قاره های مختلف عضو آن هستند، اظهار داشت : حدود دو هزار خبرنگار در این اجلاس حضور دارند.
 
امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به فواید حضور كشورهای غیرمتعهد در ایران گفت : این كشورها با پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف آشنا شده و به نقش ایران در مسائل بین المللی پی می برند.
 
حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینكه اجلاس سران غیرمتعهد بعد از سازمان ملل مهمترین سازمان است، گفت : ریاست اجلاس به مدت سه سال در اختیار ایران قرار می گیرد.
 
وی در بخشی دیگر از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : هفته دولت هفته شخص نیست بلكه هفته اقتدار دولت است .
 
خطیب موقت سبزوار ارتباط با خداوند و خدمت به مردم را از عوامل مهم اقتدار دولت دانست.
 
وی به طرح مسكن مهر به عنوان یكی از خدمات خوب این دولت اشاره كرد و گفت : این طرح یكی از دغدغه های مهم مردم را رفع می كند.
 
وی به روز كارمند هم اشاره كرد و اظهار داشت : خوشرویی ، نظم و برطرف كردن حاجت مردم در حد توان از وظایف یك كارمند است .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.