اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1391 / کد مطلب: 3480 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب : هفته دولت منشا وحدت مردم و مسوولان است


 امام جمعه خوشاب گفت : هفته دولت منشا وحدت مردم و مسوولان است .
به گزارش سبزوار پیام به نقل ازایرنا، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نماز جمعه این هفته خوشاب افزود : تعامل بین مردم و مسوولان موجب تقویت وحدت در كشور می شود .
 
وی با بیان اینكه همه مسوولان نظام بایستی بیش از پیش خود را آماده خدمت به مردم و كشور كنند، اظهارداشت : دولتمردان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، گفت : همه مسوولان باید افتخار كنند كه خداوند این توفیق را به آنان عنایت كرده كه می توانند گره از كار مردم را باز كنند.
 
امام جمعه خوشاب گفت : چهره های تاریخ ساز چه در زمان زندگی و چه پس از مرگ و شهادت هیچ وقت فراموش نمی شوند و همیشه زنده هستند.
 
حجت الاسلام صاحبی افزود : شهیدان رجایی و باهنر شخصیت هایی بودند كه خدمت كرده و اهل علم و عمل بودند لذا برای همیشه در اذهان مردم زنده می مانند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری و هیات دولت اظهار داشت : اولویت را به كارهای نیمه تمام بدهید و بگذارید مردم طعم شیرین كارها و خدمات را در همین دولت بچشند.
 
امام جمعه خوشاب خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران و كشور در نظام جمهوری اسلامی ارزشمند عنوان كرد و به مسوولان توصیه كرد قدر این خدمتگزاری را بدانند.
 
وی در بخشی دیگر از سخنانش به خطبه 76 نهج البلاغه اشاره كرد و گفت : در این خطبه امیرالمومنین (ع) مردم را به عمل صالح تشویق می كنند.
 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.