اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1391 / کد مطلب: 3489 / نظرات: 0

علی سبحانی فر/


زندان سبزوار به خارج از شهر انتقال داده می شود


زندان سبزوار به خارج از شهر انتقال داده می شود  نماینده مردم شهرستان های سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت :زندان سبزوار به خارج از شهر انتقال داده می شود.
 

به گزارش سبزوار پیام ،علی سبحانی فر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره بازدید اخیر خود از این زندان افزود: هر چند در این دو سال اخیر از سوی مسوولان این زندان حركت سازنده خوبی در زمینه های مختلف نظیر توسعه فضای فیزیكی ،امكانات بهداشتی و درمانی ،آموزشی و تفریحی انجام شده ولی تا سطح استاندارد هنوز فاصله دارد.
 
وی از مسوولان ذیربط خواست نسبت به بودجه سالیانه این زندان تجدید نظر كنند و برای احداث فضای جدید این زندان به طور جدی تلاش كنند.
 
وی اظهار داشت :در بازدید اخیر كه از زندان داشتم مشكلات و درخواست های تعدادی از مددجویان این زندان بررسی شد.
 
این مسوول با ابرازامیدواری اینكه روزی برسد كه هیچ زندانی در این شهرستان وجود نداشته باشد در عین حال گفت :باید زندان جدید در فضای مناسب تری در این شهرستان احداث شود.
 
وی همچنین برای جلو گیری از مشكل تردد مردم دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه خود خواستار احداث بازداشتگاه هایی در شهرستان های جوین و جغتای شد.
 
این نماینده مجلس از مسوولان امر خواست تا برای زندانیانی كه برای موارد مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند برنامه ریزی شود تا به روش های مختلف از طریق خیرین و تسهیلات بانكی كمك شوند تا به آغوش خانواده هایشان برگردند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.