اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1391 / کد مطلب: 3511 / نظرات: 1

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی:


ایجاد شهرستانهایی كه در سفر چهارم هیئت دولت به تصویب رسید به مرور ابلاغ می شود


ایجاد شهرستانهایی كه در سفر چهارم هیئت دولت به تصویب رسید به مرور ابلاغ می شود  معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد شهرستان هایی كه در سفر چهارم هیئت دولت به این استان به تصویب رسید به مرور از طریق دولت ابلاغ می شود. 
 به گزارش سبزوار پیام ،محمد غفاری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد پنج شهرستان 'ششتمد'، 'داورزن'، 'صالح آباد'، 'زبرخان' و 'عشق آباد' در سفر چهارم هیئت دولت به استان خراسان رضوی به تصویب رسید.

وی همچنین از افتتاح 1518 پروژه طی هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: در اجرای این پروژه ها 12 هزار و 340 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: 37 پروژه از پروژه های مهر ماندگار نیز كه از مصوبات سفر چهارم دولت می باشد در شهرستانهای این استان آماده بهره برداری شده است.

غفاری با بیان اینكه تلاش می كنیم ثبات مسولیت در استان وجود داشته و امنیت شغلی برای مسئولین احساس شود اظهار داشت: اگر احساس شود فرماندار یكی از شهرستان ها خوب كار كرده و می تواند شهرستان بزرگتری را اداره كند و یا به علت بازنشسته شدن آنان نیاز به جایگزین می باشد، جابجایی ها صورت می گیرد.

وی همچنین برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری را از وظایف وزارت كشور دانست و گفت: برگزاری انتخابات توسط تشكیلاتی غیر از وزارت كشور، براساس قانون اساسی منتفی می باشد.

وی افزود: اعضای هیئت های اجرایی كه در شهرستانها و حوزه های اصلی و فرعی انتخاباتی تشكیل می شوند، همه منتخب مردم هستند و صلاحیت آنها از طریق شورای نگهبان تایید می شود.

وی اظهار داشت: در واقع انتخابات در كشور توسط مردم برگزار می شود و وزارت كشور به عنوان پشتیبان و مسول اجرای صحیح انتخابات تعیین شده است. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.