اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 شهريور 1391 / کد مطلب: 3539 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


برگزاری اجلاس تهران فواید فراوانی به همراه می آورد


برگزاری اجلاس تهران فواید فراوانی به همراه می آورد امام جمعه سبزوار گفت : برگزاری شانزدهمین دور از اجلاس كشورهای غیرمتعهد در تهران فواید فراوانی برای ایران اسلامی به همراه می آورد.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل ازایرنا،حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته سبزوار افزود : برگزاری این اجلاس با حضور نزدیك به هشت هزار نفر از سران ، مقامات و كارشناسان كشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران بی سابقه است.
امام جمعه سبزوار همچنین گفت : پیامبرمكرم اسلام (ص)نیز در ابتدای بعثت خود برای چندین امپراتوری و قدرت زمان خود، نامه دعوت به اسلام نوشت و ارسال كرد.
 وی ادامه داد: هرچند همه آن كشورها دعوت رسول الله را نپذیرفتند اما به هرحال این كار در میان آنها تزلزلی ایجاد نمود و بتدریج جای پای اسلام را در میان ملت های جهان باز كرد.
 حجت الاسلام ابراهیمی افزود: این بار نیز برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران یقیناً كاركردی نظیر نامه های پیغمبر مكرم اسلام (ص) برای كشورهای جهان را خواهد داشت.
 امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت را گرامی داشت و گفت :سال 60 یك سال پر حادثه ای برای مردم و مسئولان كشورمان بود.
 وی سالگرد شهادت شهید قدوسی را هم گرامی داشت و افزود:شهید قدوسی یك گوهر برای ما بود و ایشان طلبه های زیادی را تربیت كردند.
 حجت الاسلام ابراهیمی همچنین از خدمات شهرداری سبزوار تقدیر كرد و گفت: شهرداری سبزوار فعالیت های خوبی در سطح شهر انجام داده اما باید مراقب باشد در حین برگزاری برنامه های هنری به اعتقادات مذهبی مردم ضربه وارد نشود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.