اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 شهريور 1391 / کد مطلب: 3548 / نظرات: 0


پیگیری وبلاگ بهانگرسیتی در مورد پل ارتباطی از شورای بهانگر


در پی پیگیریهای مكرر مردم و شورای محترم این روستا طی سالهای اخیر هیچگونه رسیدگی و پیگیری از طرف مسولان مربوطه برای این مشكل صورت نگرفته است. تا این در وب بهانگر هم چند مطلب در این باره منتشر گردید و نامه های هم توسط شورای و پیگیری لحظه به لحظه شورای محترم روستا آقای صالحی انجام گرفت و ایشان در سفرهای استانی آقای رییس جمهوری توسط نامه ای كه قبلا از همین وب برای شما عزیزان گذاشتیم صورت گرفت.
در پی انتشار این مطلب از وبلاگ محترم مهر از شورا محترم آقای صالحی درخواست كردیم كه مراتب اقدامات مسولان را به اطلاع ما رسانده تا در وب قرار دهیم تا شما دوستان هم از توجه مسولان به این قضیه هم آگاه باشید.
آقای صالحی شورای روستای بهانگر اذعان كرد كه در نامهای كه به رییس جمهوری داده شده است جواب این نامه به اداره راه و ترابی ارسال شده است كه این اداره محترم با نامه ای به بخشداری داورزن اعلام كرده است
ایشان فرمودند : كه با بخشداری داورزن جلسه ای در این موضوع داشته اند كه تكلیف این قضیه روشن شود اما بخشداری باز هم نبود بودجه را عنوان كرده است.اما بخشدار محترم قول داده است كه با واریز بودجه 91 دست به كار شوند و یكی از اولین پروژهای باشد كه در این بخش انجام داده شود.
اما با گذشت 6 ماه از سال هنوز هیچ اقدامی برای این كار انجام نشده است.
شاید هم هنوز بودجه سال 91 واریز نشده و قرار است در سال 92 به بخشداری واریز شود و هیچ خبری در این مورد در دست نیست كه نیست.
در زیر نامه ای كه به بخشداری داورزن ارسال شده است و رونوشت آن به شورای روستای بهانگر اعلام شده است را برایتان می گذارم..
توجه كنید:
منبع:وبلاگ بهانگرسیتی




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.