اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 شهريور 1391 / کد مطلب: 3575 / نظرات: 0

كارشناس ورزش خواهران نیروی زمینی سپاه :


جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر از سطح مناسبی برخوردار است


جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر از سطح مناسبی برخوردار است كارشناس بخش ورزش خواهران تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه در سبزوار گفت : مسابقات هفدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر از سطح مناسبی برخوردار است. 
   
 به گزارش سبزوار پیام ،اعظم پورصالح  در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی كوثر در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جشنواره شركت كنندگان در پنج رشته آمادگی جسمانی ، شنا ، تیراندازی بادی ، پینگ پونگ و والیبال رقابت می كنند..

وی گفت : مسابقات آمادگی جسمانی این جشنواره در پنج مقطع سنی ، شنا در چهار رده سنی و دو ماده كرال سینه و قورباغه ، و رشته تیراندازی در دو زیرشاخه تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می شود.

وی مجموع شركت كنندگان این جشنواره را 650 نفر از خواهران شاغل در نیروی زمینی سپاه و دختران و همسران پاسداران ، شهدا و جانبازان اعلام كرد كه این تعداد شركت كننده از 19 استان و شهرستان كشور و 29 رده تحت پوشش نیروی زمینی سپاه در سبزوار گرد هم آمده اند.

وی تعداد تیم های ورزشی حاضر در این جشنواره را در مجموع 76 تیم اعلام كرد و افزود: از این تعداد 23 تیم در رشته تیراندازی ، 20 تیم در رشته آمادگی جسمانی ، 14 تیم در رشته شنا ، 10 تیم در رشته پینگ پونگ و 9 تیم در رشته والیبال با یكدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسوول كمیته فرهنگی هفدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر هم گفت : در بخش فرهنگی این جشنواره برنامه هایی نظیر مسابقات قرآن ، محافل انس با قرآن ، مسابقات كتابخوانی و تهیه و پخش بروشور های فرهنگی با محتوای آموزش های زندگی و بیانات مقام معظم رهبری در مدت چهار روز برگزاری جشنواره به اجرا در خواهند آمد.

عذرا قزی افزود: شركت كنندگان از بخش قرآنی این جشنواره استقبال خوبی به عمل آورده اند.

وی گفت : در بین خواهران شركت كننده در جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر چند بانوی حافظ كل قرآن كریم نیز حضور دارند.

هفدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی كوثر از دوشنبه 13 شهریورماه جاری تا پنجشنبه در محل سالن های ورزشی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه حكیم سبزواری در حال برگزاری است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.