اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1390 / کد مطلب: 358 / نظرات: 0


مدير مخابرات سبزوار خواستار مساعدت مردم در پرداخت به موقع بدهي ها شد


مدير مخابرات سبزوار خواستار مساعدت مردم در پرداخت به موقع بدهي ها شد  مدير مخابرات سبزوار خواستار مساعدت مردم اين شهرستان در پرداخت به موقع بدهي هاي تلفن ثابت شد. 
' حامد خواستار' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي اظهار داشت: يكي از مسائلي كه شركت هاي خدمات رسان و به ويژه مخابرات را به شدت آزار مي دهد بحث عدم وصول مطالبات است و اين در حالي است كه حيات اين شركت ها وابسته به درآمد آنهاست.
وي با اشاره به صدور قبض با هزينه هاي بالا و تلاش براي رساندن به موقع آن دست مردم ،گفت: با اين وجود برخي شهروندان بدهي هاي خود را به موقع پرداخت نمي كنند.
وي ايجاد مشكل در اجراي به موقع تعهدات، تامين منابع مالي و ارائه خدمات بهتر را از مشكلات ناشي از اين موضوع عنوان و اضافه كرد: پرداخت به موقع مطالبات مخابرات از سوي شهروندان حقي است كه بر گردن دارند و مردم در قبال خدمات دريافتي وظيفه دارند بهاي آن را بپردازند.
مدير مخابرات سبزوار بدون اشاره به مبلغ بدهي شهروندان به مخابرات ، بيشترين اين بدهي ها را مربوط به تلفن ثابت و در بخش مشتركان خانگي و بازار عنوان كرد.
وي به ارائه خدمات مخابراتي در سطح شهرستان از جمله سرويس هشت ستاره و اينترنت پرسرعت هم اشاره كرد و افزود: 90 درصد روستاهاي سبزوار در هفته دولت از نمايشگر تلفن بهره مند ونمايشگرهاي تلفن 10 درصد ديگر تا يك ماه آينده وصل مي شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.