اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 شهريور 1391 / کد مطلب: 3598 / نظرات: 1

مدیردفتر بسیج دانش آموزی :


4200 دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می شوند


4200 دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می شوند
 مدیردفتر بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه سبزوار از اعزام چهارهزار و 200 دانش آموز دختر و پسر در نیمه دوم سال 91 به مناطق عملیاتی جنوب كشور خبر داد.
    4200 دانش آموز از سبزوار به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام می شوند

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار، سرگرد پاسدار علی پیری گفت : در نیمه دوم سال جاری در طرح تحول آمادگی دفاعی اردوهای راهیان نور از مدرسه تا مدرسه این تعداد دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی پیش بینی شده ،افزود: برنامه های فرهنگی متنوعی از قبیل روایت روایان دفاع مقدس ، آشنایی با مسائل شرعی و دینی توسط طلاب ، مسابقات كتابخوانی و پیامكی و ختم قرآن جهت تأثیرگذاری بیشتر این سفرها پیش بینی شده است.

این مسوول بیان كرد: یكی از جذاب ترین برنامه های اجرایی در طول این اردوها ، رزمایش شبانه رزمی و جنگی است كه حال و هوای ایام دفاع مقدس و رزم شبانه رزمندگان اسلام را برای این دانش آموزان به نمایش می گذارد.

وی افزود : دانش آموزان اعزامی طی پنج روز از مناطق عملیاتی طلائیه ، هویزه ، هلاویه ، اروند كنار ، شلمچه و شهر آبادان و پادگان دوكوهه بازدید خواهند نمود و در مسیر برگشت به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران و مرقد حضرت امام (ره) نیز مشرف خواهند شد.

سرگرد پاسدار علی پیری هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی نسل جوان با دلاورمردیها و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و تاریخ پرافتخار سالهای حماسه و دفاع و تجدید بیعتی با آرمان های امام شهدا و همچنین رفع شبهات و سووالات دانش آموزان پیرامون جنگ تحمیلی و دفاع مقدس عنوان كرد.

 (منبع:ایرنا)




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.