اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 شهريور 1391 / کد مطلب: 3599 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار:


اجلاس سران غیر متعهدها دشمن را سر جایش نشاند


اجلاس سران غیر متعهدها دشمن را سر جایش نشاند  امام جمعه سبزوار گفت : محصول و ثمره زندان ها ، شكنجه ها و فداكاری های 15 خرداد و 17 شهریور، پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 بود. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشكوه نمازجمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تمام شهدای راه حق بویژه شهدای 17شهریور افزود : ما بایستی 17شهریور را زنده نگه داشته و به نسل های آینده نیز تفهیم كنیم كه این روزها و ایام ،ملت ما را هوشیار و بیدار كرد.

وی ادامه داد : ملت شجاع و رزمنده ایران در 17شهریور نشان داد تا رسیدن به اهداف اسلامی خود چون سدی آهنین ایستاده است.

خطیب جمعه سبزوار با اظهار اینكه همه ما وارثان خون شهدا هستیم كه باید حق این خون ها ، شكنجه ها و جانبازی ها را ادا كنیم، افزود : ما بایستی فداكاری آنان را به ثمر رسانده و توطئه توطئه گران را به خودشان برگردانیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به پیامدهای شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در ایران، گفت : این اجلاس در دوران انقلاب از نظر جمعیت كم نظیر بود و دشمن را سرجای خود نشاند.

وی از دیدار تعدادی روسای جمهور كشورها با مقام معظم رهبری ،اجلاس خبرگان رهبری ، بیانیه خبرگان و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان رویدادهای مهم در ماه جاری یاد كرد.

وی با بیان اینكه این موارد ضربه ای بر فرق استكبار بود و نشان داد كه ملت ها از هیچكس بجز خدا نمی ترسند، گفت : دشمن باید بداند ملت ایران اسلامی فریب لبخندهای موزیانه آنها را نمی خورد.

امام جمعه سبزوار در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اسلامی گفت : امام خمینی (ره) با فاصله كمی از پیروزی انقلاب اهمیت این فریضه و وظایف مسوولان در خصوص آن را اعلام كردند و مقام معظم رهبری نیز بارها آن را مورد تاكید قرار داده اند.

وی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) و تسلیت شهادت این امام همام به همه مسلمانان گفت : در زمان امام صادق (ع) با درگیری بنی عباس و بنی امیه فرصتی بوجود آمد كه ایشان توانست شیعه را رشد دهند.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به سالروز درگذشت 'آیت اله طالقانی ' اولین امام جمعه تهران و سالروز دومین شهید محراب 'آیت الله مدنی 'یاد و خاطره این دو شهید را گرامی داشت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.