اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 شهريور 1391 / کد مطلب: 3602 / نظرات: 2

22شهریور ماه /


یادواره ۶۷ شهید تخریب‎چی در سبزوار برگزار می‎شود


یادواره ۶۷ شهید تخریب‎چی در سبزوار برگزار می‎شود برای اولین بار یادواره شهدای تخریب در شهرستان سبزوار برگزار می شود.

به گزارش سبزوار پیام ، علی مکوتی فر دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب شهرستان سبزوار افزود : اولین یادواره ۶۷ شهید تخریب چی این شهرستان در ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار می شود .

وی اضافه کرد : این یادواره پس از کنگره سرداران و ۱۶۰۰ شهید شهرستان سبزوار، از لحاظ تعداد شهدا و حجم مدعوین، بزرگترین یادواره این شهرستان است.

وی با اشاره به شهادت سه تن از شهدای تخریب شهرستان در بعد از دفاع مقدس و در جریان پاکسازی مناطق آلوده جنوب کشور ، از تدوین کتاب جامع یادواره شهدای تخریب شهرستان شامل خاطرات ، زندگینامه و وصایای شهدا خبر داد.

وی ضمن اشاره به وب سایت اینترنتی فعال این یادواره ابراز داشت : وب سایت این یادواره به آدرس www.72pelak.ir در آبان ماه سال ۸۹ راه اندازی شده و تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر بازدیدکننده داشته است .

دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب سبزوار در ادامه تصریح کرد : این یادواره در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و شهدا و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های تخریب چیان دفاع مقدس برگزار می شود .

وی یادآور شد: این یادواره بعد از نماز مغرب و عشا در محل جایگاه نمازجمعه این شهرستان در ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.