اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 شهريور 1391 / کد مطلب: 3621 / نظرات: 1

در دهه کرامت/


صلوات خاصه امام رضا(ع) در برنامه آغازین ادارات سبزوار قرائت می شود


صلوات خاصه امام رضاع در برنامه آغازین ادارات سبزوار قرائت می شود  دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در برنامه آغازین ادارات این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عسگری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در دهه کرامت امسال خبر داد.

وی با تقدیر از همکاری و انسجام دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های دهه کرامت در سال گذشته اظهار کرد: اجرای احسن و با شکوه مراسم های این دهه در سال 90 باعث شد فرماندار سبزوار به عنوان اولین منتخب برگزاری مراسم استان از سوی استاندارخراسان رضوی تقدیر شوند.

وی از تقدیر 5 نهاد که در برگزاری جشنواره علوم قرآنی همکاری داشته اند در شورای اداری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از نهادهایی که در برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه کرامت تلاش کنند نیز تقدیر خواهد شد.

وی از مسئولان خواست تا در برگزاری مراسمها جاذبه های لازم را برای قشر نوجوانان و جوانان در نظر بگیرند.

عسگری استقبال از ورودی نمادین امام رضا(ع) در روستای مزینان، برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، تجلیل از دختران بسیجی، همایش حجاب و عفاف، سخنرانی با موضوع سیره حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، برگزاری مسابقات فرهنگی، آذین بندی معابر و برپائی ایستگاه های صلواتی، اجرای عمومی نمایش های جشنواره تک رضوی، برگزاری مسابقات ورزشی، اهداء هدیه به دارندگان اسامی رضا و معصومه را اهم برنامه های دهه کرامت عنوان کرد.

قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در شروع کار ادارات، انجام پژوهش دلایل حضور نیافتن امام رضا در سبزوارتوسط دانشگاه حکیم سبزواری، رایزنی برای میزبانی از جشنواره نگارگری رضوی و مذهبی توسط دانشکده علوم قرآنی و استقبال از ورود نمادین امام رضا(ع)  در روستای مزینان با حضور مسئولان از مصوبات این جلسه بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.