اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 23 شهريور 1391 / کد مطلب: 3640 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


سبحانی فر : رسانه‌ها در ایجاد جو نامطلوب سکه و ارز مقصر هستند



 نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: رسانه‌ها و مطبوعات در ایجاد فضای نامناسب بازار سکه و ارز مقصر هستند.

به گزارش سبزوارپیام ، رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: در زمینه بازار ایجاد شده در عرصه سکه و ارز، متاسفانه نوعی فضای روانی ایجاد شده است، زیرا هم ارز لازم در بازار موجود است و هم اعتبارات لازم نیز تهیه شده است.

نماینده مردم سبزوار در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه وجود افراد غیرمرتبط در این عرصه، فضا را متشنج کرده و مطبوعات و رسانه‌ها نیز با مصاحبه‌های خود به این فضا کمک کرده‌اند و این اقدامات کاملا در راستای اهداف دشمن  و دشمن شادکن است.

سبحانی‌فر گفت: در جلسه امروز با وزیر اقتصاد، نمایندگان مختلف از کمیسیون‌های متفاوت صحبت کردند و مشکلات این عرصه را با وزیر اقتصاد در میان گذاشتند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه محتوای  صحبت‌های نمایندگان و اظهارات وزیر اقتصاد بیان کرد: اگر قرار بود این اظهارات بیان شود، قطعا جلسه به صورت علنی برگزار می‌شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس هر زمان صلاح بداند، بازهم وزرای مربوطه را به مجلس فراخواهد خواند و راهکارهای حل این مسئله را با آنها در میان می‌گذارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.