اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 شهريور 1391 / کد مطلب: 3659 / نظرات: 0


محسنی‌ثانی؛قطعنامه آژانس ضدایران، سناریویی از پیش طراحی‌شده بود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه قطعنامه جدید آژانس ضد تهران برای اوباما منفعت انتخاباتی دارد، گفت: این قطعنامه فرصت سه ماه‌ای را به رئیس جمهور آمریکا می‌دهد که تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تل آیو را از خود راضی نگه دارد.
به گزارش خانه ملت،محمد رضا محسنی‌ثانی درباره قطعنامه جدید شورای حکام که در آن به ابراز نگرانی جدی نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای ایران پرداخته شده است، گفت: قطعنامه جدید ضد تهران برای اوباما منفعت انتخاباتی دارد.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اوباما قصد دارد لابی صهیونیستی را در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا راضی و خشنود نگه دارد، قطعنامه جدید شورای حکام را در راستای آرام شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا دانست و گفت: تصمیمات لازم برای صدور این قطعنامه ضد تهران از پیش گرفته شده بود.
محسنی ثانی گفت: در حالی که سلسله گفت‌و گوهای ایران با ۱+۵ در بغداد، مسکو و استامبول به نتایج قابل قبولی رسید اما آژانس ضد تهران قطعنامه می‌دهد و ثابت می‌کند که برای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا قصد راضی نگه داشتن لابی صهیونیستی را دارد.
وی، با بیان اینکه قطعنامه اخیر شورای حکام ضد تهران بسیار ضعیف بود، افزود: این قطعنامه هیچ مصوبه خاصی نداشت.
این نماینده مجلس، با بیان اینکه طمع آمریکا و صهیونیست این بود که این قطعنامه به شورای امنیت ارجاع شود، توضیح داد: قطعنامه جدید در راستای بازی‌های سیاسی ضد تهران به مرحله صدور رسید اما به شورای امنیت نرفت.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه از ابتدای شروع برنامه هسته ای ایران رفتار آژانس و غرب با ایران سیاسی بوده است، توضیح داد: ایران اهمیتی به قطعنامه‌ها و اظهار نظرات سیاسی و غیر حقوقی آژانس نمی‌دهد.
محسنی ثانی، تاکید کرد: ایران از مرحله اثبات حقانیت خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای گذشته است و این واقعیت را ۱+۵ و دنیا نیز قبول کرده است.
وی، با بیان اینکه فعالیت صلح آمیزهسته‌ای حق ایران است، توضیح داد: حساسیت بیش ازاندازه آژانس نسبت به برنامه هسته‌ای ایران نوعی حاشیه آفرینی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا قصد دارد تا انتخابات ریاست جمهوری در کشورش مورد شیطنت رژیم صهیونیستی قرار نگیرد، گفت: این قطعنامه فرصت سه ماهه‌ای را به واشنگتن می‌دهد که تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تل آیو را از خود راضی نگه دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.