اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 شهريور 1391 / کد مطلب: 3674 / نظرات: 0


کاهش سهمیه دفاتر تعاونی در سبزوار


رییس اتحادیه خدماتی ـ هنری چاپ و لوازم التحریر سبزوار با اشاره به کاهش چشمگیر سهمیه دفاتر تعاونی سبزوار در سال جاری، سهمیه دفاتر تعاونی با نرخ مصوب دولتی شهرستان را 59 هزار جلد دفتر اعلام کرد.

به گزارش سبزوارپیام  به نقل از ایسنا،محمدصادق حسنی به این سهمیه در قالب دفاتر 40 ، 60 ، 80 و 100 برگ اشاره کرد و افزود: سهمیه شهرستان در سال گذشته 560 تا590 هزار جلد دفتر بوده که امسال شاهد کاهش چشمگیر این سهمیه هستیم.
 وی با اشاره به کاهش این سهمیه و 80 عضو این اتحادیه ادامه داد: جهت رفاه شهروندان و سرگردان نشدن آنها دفاتر تعاونی در نمایشگاه پاییزه عرضه می شود .
 وی افزود: در صورت توزیع بین اعضای این اتحادیه به هر واحد صنفی بیش از سه کارتن نمی رسید که در همین راستا یک غرفه در نمایشگاه پاییزه برای این منظور دایر شده است.
 وی در خصوص اینکه آیا این میزان دفتر جوابگوی نیاز شهروندان است، تصریح کرد : قطعا این میزان جوابگوی نیاز شهروندان نیست اما با توجه به مطرح کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و درجهت اهداف دولت باید مردم طبق نیاز خود اقدام به خرید کنند.
 وی به تفاوت قیمت دفاتر تعاونی به میزان 20تا 25 درصد با قیمت بازار همچنین کیفیت بالای این دفاتر اشاره کرد و اظهار داشت: کیفیت بالای دفاتر تعاونی سبب کاهش 10 تا 15 درصدی فروش پاییزه مغازه داران مربوطه شده است.
 رییس اتحادیه خدماتی ـ هنری چاپ و لوازم التحریر سبزوار در خصوص اطلاع رسانی برای آگاهی شهروندان برای تهیه دفاتر تعاونی، گفت: متاسفانه اطلاع رسانی برای نمایشگاه ضعیف بوده که باز هم سعی کردیم با نصب بنر مردم را راهنمایی کنیم.
 وی تصریح کرد: مردم طبق معمول وقتی برای خرید به فروشگاه و نمایشگاه پاییزه مراجعه می کنند متوجه ارائه توزیع دفاتر تعاونی در این نمایشگاه می شوند.
 حسنی سبزوار در رابطه با قیمت بالای دفاتر در بازار آزاد، گفت : تقریبا قیمت دفاتر نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.