اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 30 شهريور 1391 / کد مطلب: 3697 / نظرات: 0


کوچكترین نابغه قرآنی در سبزوار / ایمان و توحید واقعی رمز ظهور امام زمان است


مردم مؤمن و ولایی شهرسبزوار در ایام ولادت كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) میزبان كوچكترین نابغه قرآنی جهان اسلام بودند.
علی امینی حافظ کل قران کریم و مفسر موضوعی قرآن در محل امامزاده شعیب (ع) در سخنانی ایمان واقعی و توحید را مهمترین عامل تعجیل در فرج امام زمان (ع) عنوان کرد.
وی در سخنانی با اشاره به آیا ت و روایات فراوان در خصوص مهدویت تصریح کرد: بحث مهدودیت و ظهور منجی عالم بشریت منحصر به دوران اسلام نبوده بلکه در کتب آسمانی از جمله زبور حضرت داوود به آن اشاره شده است .
این حافظ10 ساله قران در ادامه با اشاره به موانع ظهور حضرت حجت (ع) تصریح کرد: در دوران هزار ساله پیغمبری حضرت نوح (ع) تنها 80 نفر موحد پیدا شد و اکنون نیز حضرت حجت منتظر حضور 313 منتظر واقعی است که باید پیدا شوند.
وی جهان امروز را جهانی پر از ظلم عنوان کرد و گفت: در دنیایی که آمریکا خود را ابرقدرت و ارباب آن می داند در کشورهای اسلامی از جمله بحرین با همکاری ال سعود و پشتیبانی امریکا کشتار مسلمانان در حال انجام است .
وی ادامه داد: کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران که در حال احقاق حق خود است نیز آماج تحریمها ی ناجوانمردانه قرار می گیرد.
وی انجام اعمال صالحه و را زمینه ساز ظهور امام زمان عنوان کردو ادامه داد: باید دیگر خدایان دنیوی از جمله پول و ثروت را از خود دور کنیم تا زمینه ظهور حضرت مهدی (ع) را فراهم آوریم
این نونهال نابغه قرآنی سپس به سووالات مردم در خصوص جایگاه هنرمندان قرانی که عامل به قران نبوده – اهمیت خمس در قرآن و علل موفقیت در حفظ موضوعی قران پاسخ داد
پدر نونهال قرآنی نیز در سخنانی گفت: علی امینی علاوه بر اینكه حافظ كل قرآن می باشد از معدود حافظان موضوعی قرآن در سطح كشور می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین امینی ادامه داد: فرزندم حافظ ترجمه قرآن است و تا كنون برنامه های متعددی در سطح ایران و خارج از كشور اجرا كرده است.
حجت السلام امینی گفت: علی متولد سال 1381است و در آغاز فعالیت قرآنی از استعدادی همانند سایر كودكان بهره می برد و با آغاز فعالیت قرآنی و با عنایت قرآن ذهن علی شكوفاتر شد.
امینی افزود: اینگونه كودكان به مدد روح قدسی حضرت امام (ره) و خون 300هزار شهید پرورش یافته اند و همه ما وظیفه داریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وجود 15میلیون حافظ قرآنی تلاش نماییم.
شایان ذکر است در همین مراسم و به مناسبت ایام گرامیداشت دهه کرامت خادمان حرم رضوی مسافت امامزاده یحیی (ع) تا امامزاده شعیب(ع) را به همراه تنی چند از مسئولان شهر سبزوار طی کردند
همچنین با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار از چند خادم پیش کسوت امامزادگان سبزوار تقدیر به عمل امد
منبع: اخبار داورزن




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.