اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1391 / کد مطلب: 3714 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار:


وحدت ملی و وحدت كلمه رهبری و مردم موجب پابرجایی نظام اسلامی شد


وحدت ملی و وحدت كلمه رهبری و مردم موجب پابرجایی نظام اسلامی شد   امام جمعه سبزوار گفت: حقانیت، آینده نگری، مكان شناسی، زمان شناسی، مخاطب شناسی، وحدت ملی و وحدت كلمه رهبری و مردم موجب پیروزی و پابرجا ماندن نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران شده است.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: دفاع مقدس از روزهای فراموش نشدنی تاریخ انقلاب ما است.
 
وی با اشاره به حوادث بعد از پیروزی انقلاب و توطئه های استكبار جهانی گفت: در هیچ كشوری سراغ نداریم كه مانند ایران، بزرگان و اندیشمندان كشور ترور و شهید شوند.
 
وی با اشاره به نقشه های شوم استكبار افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
 
خطیب جمعه سبزوار در بخش دیگری از خطبه ها به روز اول مهرماه و بازگشایی مدارس اشاره كرد و گفت: تربیت بدون ایمان از سرنیزه رضاخان و پسرش مهلك تر و همان اخلاق سكولار می باشد كه بر پایه جدایی دین از سیاست قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه خانواده اولین و مدرسه دومین پایگاه تربیتی فرزندان است افزود: تنها تربیت علمی كافی نیست بلكه بایستی در نسل آینده علاوه بر علم و دانش، ایمان نیز ایجاد كنیم.
 
وی با اشاره به عمل وقیحانه دشمنان در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و تلاش دستگاه ها و رسانه های غرب بر طبیعی جلوه دادن این عمل نفرت انگیز گفت: آنان این كار را آزادی می دانند، اگر این آزادی است چرا بانوان مسلمان در كشورهای شما آزاد نیستند حجاب داشته باشند و شما آن را جرم می دانید؟
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.