اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1391 / کد مطلب: 3715 / نظرات: 0


رژه نیروهای مسلح در جوین با شكوه خاصی برگزار شد


در اولین روز از هفته دفاع مقدس نیروی انتظامی و نظامی و بسیج ادارات شهرستان جوین در یك رژه با شكوه آمادگی خود را در دفاع از میهن اسلامی را به نمایش گذاشتند.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، فرماندار جوین در این مراسم گفت:رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ایمان و توكل در برابر دشمنان ایستادند و توپ و تانك مانع از رشادت آنها نشد و دشمنان این نكته را فراموش كردند كه ادوات نظامی نمی تواند همیشه پیروزی را رقم زند.
 
مهدی فروزان به فرموده مقام معظم رهبری اشاره كرد و افزود: با روحیه شهادت و ایثارگری رزمندگان اسلام ،شاهد شكست دشمنان و استكبار جهانی در دوران دفاع مقدس بودیم و این دلاورمردیها در تاریخ این ملت ثبت و ضبط شده است .
 
فرماندار جوین به ساخت فیلم آمریكایی صهیونیستی و توهین به ساحت پیامبر اكرم (ص) اشاره كرد و اظهار داشت: هدف دشمنان، انزوای اسلام و توهین به مقدسات مسلمانان است و آنها در صددند تا اسلام در كشورهای غربی نفوذ نكند.
 
وی به تحریم های استكبار جهانی علیه كشورمان اشاره كرد و گفت: این تحریم ها نمی تواند كار ساز باشد.
 
در پایان این مراسم نیروهای مسلح، بسیج ادارات ، روحانیت و بسیج حوزه های مقاومت شهرستان جوین از مقابل قرآن كریم ، تمثال رهبر كبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ،رژه ر
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.