اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1391 / کد مطلب: 3717 / نظرات: 2

در اولین روز از هفته دفاع مقدس :


نیروهای مسلح سبزوار توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند


در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در سالروز آغاز جنگ تحمیلی، یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج دیار سربداران با اجرای سان و رژه،توان دفاعی و نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش "سبزوار پیام " به نقل از ایرنا، در این رژه حماسی و با شكوه كه در خیابان بیهق سبزوار برگزار شد؛ امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، فرماندهان نظامی و انتظامی ، شماری از مسوولان اجرایی ،خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ،بسیجیان آزادگان ،جانبازان و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

در رژه نیروهای مسلح و بسیجی شهرستان سبزوار همچنین واحدهای نمونه موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی های تجهیزاتی نیروهای نظامی و انتظامی به نمایش درآمد.

بر پایه این گزارش، فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی سلمان سپاه پاسداران مستقر در سبزوار در آیین گفت : امام خمینی (ره) یكی از موثرترین چهره ها در پیشبرد جنگ تحمیلی به نفع ایران اسلامی بود.

سرهنگ پاسدار نوروزی افزود : اگر نقش تعیین كننده امام خمینی (ره) به عنوان پیشوا و مقتدای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس نبود ، امروز نمی توانستیم این عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی مشاهده كنیم.

وی در ادامه به تشریح اهداف دشمن بعثی كه با پشتوانه استكبار جهانی به خاك ایران حمله كرده بود پرداخت و گفت : جلوگیری از حاكمیت نظام جمهوری اسلامی ایران ، تسلط یافتن بر استان نفت خیز خوزستان و چنگ اندازی بر جزایر ایرانی موجود در خلیج فارس از عمده ترین اهداف صدام و رژیم بعثی عراق در حمله به ایران بود.

وی در پایان اظهار داشت : اما با رشادت های جوانان و بسیجیان ایران اسلامی كه همه سرسپرده امر رهبرشان بودند ، اهداف شوم دشمن نقش برآب شد و برای همیشه عزت و استقلال كشورمان تأمین گردید.
Share/Save/Bookmark




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.