اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 مهر 1391 / کد مطلب: 3745 / نظرات: 0


نمایشگاه 'لایه های پنهان جنگ' در خوشاب بر پا شد



خوشاب – به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه پوستر با عنوان 'لایه های پنهان جنگ' در شهرستان خوشاب بر پا شد.

به گزارش سبزوارپیام  به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه مواردی از قبیل گزارش سازمان ملل در زمینه كمك های غرب به برنامه تسلیحاتی عراق، ارائه مشاوره و كمك به نظامیان عراق، گزارش از سفر رامسفلد به بغداد، سوئیس و ساخت كارخانه فرآوری اورانیوم ، حمایت آمریكا از منافقین، پول، نفت و خاك كویت در خدمت صدام ، فرانسه و اعطای یك بمب اتمی به عراق و حمایت آمریكا از منافقین، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر كانون بسیج فرهنگیان خوشاب روز یكشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه پوسترهایی با موضوع اخبار، عكس ها و مستنداتی در ارتباط با پشتیبانی های مالی و نظامی برخی كشورها از دولت عراق در زمان جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.

'محمد پسندیده' با بیان اینكه در طول هشت سال جنگ تحمیلی جنگ ما فقط با دولت عراق نبود بلكه كشورهای بسیار به عنوان پشتیبانان جنگ صدام را حمایت می كردند افزود : نمایشگاه مزبور لایه های پنهان جنگ را با عكس و مستندات نشان می دهد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را شناساندن دفاع مقدس به نسل جوان جامعه عنوان كرد و گفت : همه ما بایستی در ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسلی كه جنگ را درك نكرده اند تلاش كنیم .

مدیر آموزش و پرورش خوشاب همچنین اظهار داشت: معلمان نیز بایستی انتقال و اشاعه ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان را در دستور كار خود قرار دهند.

پسندیده افزود : اگر فرهنگ بسیج ، ایثار و شهادت به نسل جوان شناسانده شود بسیاری از مشكلات و آسیب هایی كه اكنون گریبانگیر آن هستیم حل می شود.

این نمایشگاه كه توسط كانون بسیج فرهنگیان خوشاب با همكاری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده است تا پایان هفته دفاع مقدس در اداره آموزش و پرورش این شهرستان بر پا می باشد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.