اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 مهر 1391 / کد مطلب: 3755 / نظرات: 1

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار :


هفته دفاع مقدس روح حماسه و استقامت را در جامعه زنده می كند


هفته دفاع مقدس روح حماسه و استقامت را در جامعه زنده می كند
     مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سبزوار گفت: هفته دفاع مقدس روح حماسه، جاودانگی و استقامت و پایداری را در جامعه زنده می كند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار، حجت الاسلام حسین زحمتكش در جمع كاركنان سپاه این ناحیه افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

وی گفت: خاطرات تلخی كه دشمن متجاوز هزاران فرزند ارزشی و ولایی را از این ملت گرفت و بیش از یك میلیارد دلار خسارت مالی بر این مرز و بوم وارد كرد و خاطراتی شیرینی كه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده شد و با این دفاع جانانه انقلاب اسلامی بیمه گردید.

وی اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی دلاورمردان و ایثارگرانی است كه همه هستی خود را در راه دفاع از اسلام و قرآن و ولایت فدا كردند.

وی با اشاره به فعالیت های كنونی دشمنان انقلاب و اوضاع فعلی جامعه افزود: امروز اگرچه در ظاهر جنگ سختی وجود ندارد اما دشمنان جنگی سخت تر و خطرناك تر را به عنوان جنگ نرم شروع كرده اند كه در حقیقت جنگ باورها و اعتقادات است.

وی گفت: در یك طرف این جنگ، باور استكباری و ارباب منشی و در طرف دیگر آن باور ارزشی و ولایی و اسلامی است كه به فضل الهی بیداری اسلامی دنیا نیز مرهون همین باور ولایت مدار و اعتقادی است.

وی از كاركنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار خواست با همتی مضاعف و استفاده از تمام توانمندی های سپاه، برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس را به نحو احسن اجرا كنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.