اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مهر 1391 / کد مطلب: 3758 / نظرات: 0

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی:


اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) جنگ فرهنگی علیه ارزشها و مقدسات اسلامی بود


اهانت به ساحت پیامبر اسلام ص جنگ فرهنگی علیه ارزشها و مقدسات اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی گفت: اهانت دشمنان به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) نوعی جنگ فرهنگی بر علیه ارزشها و مقدسات اسلامی و برای بر انداختن و ضربه زدن به باورهای توحیدی بود.

آیت الله 'حسن عالمی' روز دوشنبه در همایش بزرگ ایثارگران سازمان جهاد كشاورزی استان خراسان رضوی در مشهد، افزود: دشمنان كه گسترش فرهنگ و ارزشهای اسلامی را در سطح جهان بر خلاف سیاستهای خصمانه خود می بینند، به مقدسات اسلامی و از جمله پیامبر اكرم (ص) اهانت می كنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، وی اظهارداشت: بدنبال اهانت به ساحت پیامبر اكرم (ص) موجی از محكومیت عمومی این اقدام در بین مسلمانان جهان به وجود آمد.

وی خاطر نشان كرد: پیام رهبر معظم انقلاب در محكومیت این اهانت دشمنان موجب گسترش بیش از پیش این موج محكومیت در سطح كشورهای مختلف شد.

وی گفت: امیدوارم این حركت و موج محكومیت و ابراز انزجار مسلمانان در واكنش به این اقدام خصمانه معاندان آثار و بركاتش را در جهان اسلام و بشریت به جا بگذارد و بتدریج طومار مستكبران را در هم بپیچد.

آیت الله عالمی با اشاره به اینكه این محكومیت فرصت مغتنمی برای تشخیص مجاهد و منافق است، گفت: كسی كه ادعای دین داری دارد، اگر نسبت به اهانت به پیامبر اكرم (ص) واكنش نشان ندهد، پس چه زمانی می خواهد مراتب ارادت خود را به دین مبین اسلام و مسلمانان بودن خود را به اثبات برساند.

وی گفت: طی دو سال گذشته خیزش ها و نهضتهای بیداری اسلامی در كشورهای منطقه و جهان اسلام ایجاد شد و امیدوارم با اهانت دشمنان اسلام به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) و محكومیت مسلمانان، در آینده نه چندان دور شاهد خیزش امت اسلام و مستضعفان جهان علیه مستبكران باشیم.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، افزود: رشادتهای رزمندگان اسلام و ایثارگران در دوران دفاع مقدس موجب ماندگاری این دوران و ثبت آن در دفتر افتخارات نظام اسلامی شد.

وی گفت: سربلندی و عزت و افتخار نظام و كشور اسلامی ما مرهون این رشادتها و فداكاریها است.

وی اضافه كرد: خانواده معظم شهدا نقش مهمی در انتقال و تبیین فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت از جمله به نسل سوم انقلاب به عهده دارند.

وی گفت: امروز تنها امتی كه برای باورهایش از هیچ گونه فداكاری مضایقه نكرده و حتی حاضر به نثار خود می باشند، مسلمانان هستند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.