اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مهر 1391 / کد مطلب: 3759 / نظرات: 0


حال و هوای شهرستان خوشاب تداعی گر روزهای دفاع مقدس است


     
خوشاب- حال و هوای شهرستان خوشاب تداعی گر روزهای دفاع مقدس است و عطر این روزها از هر كوی و برزن این شهرستان به استشمام می رسد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، ایستگاه صلواتی در حوزه ها و پایگاه های بسیج شهر و روستاهای خوشاب دایر شده و این مكانها با پرچم سه رنگ كشورمان ، تصویر امام شهیدان و سنگربندی تزیین گردیده و پخش نماهنگ های دفاع مقدس شور خاصی را بخشیده است.

حضور جوانانی كه با پوشیدن لباس بسیجی و چفیه هایی كه نشان از دوران حماسه است در این مكانها و پذیرایی رهگذران با شربت، تداعی گر ایستگاههای صلواتی دوران جنگ و جوانان غیور و بی آلایش این مرز و بوم است.

در كنار بعضی از این ایستگاه ها نیز نمایشگاه عكس شهدا ، مقام معظم رهبری و حجله هایی از عكس شهدای آن شهر یا روستا نیز به چشم می خورد.

برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس نیز از كارهایی است كه در حاشیه این ایستگاه ها ، پیش بینی شده است.

'شاهدان ملكوت ' یكی از این مسابقات فرهنگی است كه توسط كانون بسیج فرهنگیان خوشاب و حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه این شهرستان طراحی شده است .

'شاهدان ملكوت ' عنوان جزوه ای است كه پس از خلاصه برداری از مجموعه هفت جلدی 'سیری در جنگ ایران و عراق ' در اختیار شركت كنندگان قرار می گیرد تا به سووالات آن پاسخ داده و در قرعه كشی این مسابقه شركت كنند .

همچنین توزیع برگه های تبریك دفاع مقدس و ارائه مسابقه پیامكی با این مضمون ' یك جمله از بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره هفته دفاع مقدس را به شماره 660005176 پیامك كرده و در قرعه كشی جوایز ارزنده شركت نمایید ' از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در خوشاب است.

این مسابقه پیامكی را حوزه بسیج دانش آموزی 'شهید رجایی' و پایگاه مقاومت بسیج خواهران الزهرا شهر سلطان آباد خوشاب برگزار كرده است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.