اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1390 / کد مطلب: 376 / نظرات: 0

نماينده مردم سبزوار:


در شرايطي كه انقلاب ايران الگو شده بايد مراقب تفرقه هاي احتمالي بود


در شرايطي كه انقلاب ايران الگو شده بايد مراقب تفرقه هاي احتمالي بود  


 
 نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي گفت: در شرايطي كه انقلاب ايران به عنوان الگو مطرح شده و در خط مقدم است بايد مراقب اختلاف و تفرقه هاي احتمالي باشيم.
 
به گزارش ايرنا 'علي بروغني' روز جمعه در جمع مردم شهرستان سبزوار افزود: امروز بر خلاف گذشته كه فلسطين و غزه در محاصره بودند رژيم اشغالگر قدس در محاصره است و اين اهميت بسيار دارد.
وي گفت: مسائلي كه امروز درمصر، تونس و ليبي اتفاق افتاد همه به بركت روز قدس، شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل و حمايت از ولايت فقيه است.
وي نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس و نزديك بودن آن به شب هاي قدر را ابتكار امام خميني (ره) دانست و افزود: اگر روزه ما در اين ماه واقعي باشد قطعا دعاهاي ما مستجاب خواهد شد.
وي اظهارداشت: بلاهايي كه امروز بر آمريكا و رژيم صهيونيستي نازل مي شود و توفيقات مسلمانان، حاصل دعاهاي مسلمانان است.
اين نماينده مجلس با اشاره به حمايت هاي مالي و نظامي آمريكا و ديگر كشورها از رژيم اشغالگر قدس گفت: هدف اينها مقابله با اسلام است و به همين دليل است كه آرامش مسلمانان را به هم مي زنند.
وي افزود: مردم كشورهاي منطقه هم به اين نتيجه رسيده اند كه استبداد داخلي، تلاش صهيونيست ها و حمايت هاي آمريكا همه براي حفظ دست نشاندگان آنها در منطقه است.
وي خاطر نشان كرد: امروز خون به ناحق ريخته شده مردم مظلوم فلسطين خود را نشان داده و شاهد سرنگوني ديكتاتورهاي منطقه و محاكمه فرعون مصر در قفس آهنين هستيم.
بروغني همچنين بحران اقتصادي آمريكا و اروپا را كمك كننده به مردم منطقه دانست و گفت: آمريكا درچنين شرايطي بايد قطعا بين حضور درافغانستان و عراق و ياساماندهي به وضعيت كشورش، يكي را انتخاب كند.
وي عبور اولين ناو ايران از كانال سوئز را نمايش اقتدار جمهوري اسلامي و حائز اهميت دانست و افزود: مردم ليبي مردمي متدين و انقلابي هستند و از انقلاب اسلامي ايران الگو مي گيرند.
وي نامگذاري يكي از ميادين طرابلس به نام ميدان شهدا و انتخاب روز جمعه براي همايش هاي مهم را نشان نشات گرفتن انقلاب ليبي از انقلاب اسلامي ايران دانست و اظهار داشت: انقلاب مردم ليبي منجر به اسلام محمدي خواهد شد.
نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد مراقب باشيم مبادا اصحاب فتنه، جريان هاي انحرفي و افرادي كه به شكلي از انقلاب كينه به دل دارند، هر روز مسائلي ايجاد كرده و مانع از رسيدن ما به اهدافمان شوند.
وي همچنين با گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر و با تاكيد بر الگو گيري دولت ها از اين دولتمردان گفت: حضور مردم در صحنه در روز قدس حجت را بر همه ما مسوولان تمام كرد.
وي افزود: در صورت كوتاهي كردن در خدمت به اين مردم بايد در قيامت جوابگو باشيم.
بروغني همچنين ضمن مقايسه وضعيت ايران اسلامي و آمريكا در سال هاي 90 و 60 گفت: آمريكا امروز به شدت در حال نزول و ما روز به روز در حال پيشرفت هستيم چرا كه ما تابع ولايت فقيه و روحانيت هستيم.
وي با اشاره به وضعيت خوب ايران اسلامي در سطح بين المللي و برخورداري از ثبات داخلي اظهارداشت: تا امروز همه تهديدهاي دشمن را به فرصت تبديل كرديم و در عوض دشمن در دام هايي كه براي ما ايجاد كرده افتاده است.
وي افزود: در عين حال ممكن است با غفلت از پيشرفت ها و يا دچار شدن به غرور در خطر تهديد باشيم كه بايد نسبت به آن هوشيار بود.
اين نماينده مجلس با بيان اينكه پيشرفت هاي امروز حاصل تلاش همه افراد است گفت: در عين حال نقش افرادي كه دشمن در تهديدهاي خود آنها را بيشتر مطرح مي كند، يعني رهبري، ولي فقيه و سپاه پاسداران برجسته است.
بروغني با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب، پرهيز از مسائل حاشيه اي و پرداختن به مسائل كلان را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بايد مراقب خطرات غفلت از تهاجم فرهنگي دشمن، روحيه جهاد و ايثار، در كمين نشستن دشمن، نفوذ دشمن در فضاي رسانه اي كشور و بي مبالاتي نسبت به حفظ بيت المال باشيم.

 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.