اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مهر 1391 / کد مطلب: 3769 / نظرات: 0

به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس و دهه كرامت


130عنوان برنامه در خوشاب برگزار می شود


     
خوشاب – فرماندار خوشاب گفت : در مجموع 130 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس و دهه كرامت در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' روز سه شنبه افزود : این برنامه ها با هدف حفظ ارزش های دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ رضوی در خوشاب برگزار می شود .

وی بیان كرد : 60 عنوان برنامه در شهرستان خوشاب به مناسبت بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، تجلیل از كارمندان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، نشست حلقه های سرگروه های شجره طیبه صالحین ، برگزاری كارگاه آموزشی حجاب و عفاف و نمایش فیلم سینمایی دفاع مقدس را از برنامه های هفته دفاع مقدس خوشاب عنوان كرد.

وی برپایی مراسم صبحگاه مشترك ، برگزاری نشست بصیرتی ، برگزاری مسابقه باز و بست اسلحه در پایگاه های بسیج ، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال ، تنیس ، فوتبال دستی و تنیس را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس خوشاب است .

این مسوول اظهار داشت : دفاع مقدس یادآور رشادتهای غیور مردانی است كه جان بركف از كیان این مرز و بوم دفاعی جانانه كردند.

فرماندار خوشاب هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره مردان بی ادعای آن دوران را گرامی داشت و گفت : امروز مسوولیت همه ما انتقال و اشاعه ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است .

مهندس 'ابراهیمی كردیانی' با اشاره به تلاش دشمنان برای منحرف كردن جوانان و نوجوانان ما گفت: امروز تنها راه مقابله با این توطئه های پرورش باورهای اعتقادی ،دینی و اخلاقی با محوریت اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به روحیه شهادت طلبی و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خدامحوری رزمندگان اسلام باعث شكست دشمنان و پیروزی ما در آن دوران بود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.