اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مهر 1391 / کد مطلب: 3770 / نظرات: 0


برگزاری نخستین نکوداشت حمید سبزواری در 17مهرماه با حضور وزیر ارشاد


 مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نخستین «نکوداشت استاد سبزواری» در 17 مهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس رضا حمیدی مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برپایی نخستین «نکوداشت استاد سبزواری»، اظهار داشت: نخستین «نکوداشت استاد سبزواری» صبح روز 17 مهر سال جاری در دانشگاه حکیم سبزواری در شهر سبزوار برگزار می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سبزوار برگزار می‌شود، بیان کرد: نخستین نکوداشت این استاد در زمان اعلام شده با حضور سید محمد حسینی برپا می‌شود، این در حالی است که وزیر ارشاد در زمان کسالت استاد سبزواری در منزل ایشان حاضر و از وی عیادت کرد.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال جاری با توجه خاص به شعرای این بوم به عیادت حمید سبزواری و مشفق کاشانی رفت و با ارج نهادن به مقام آنها یادی هم از شاعران پیشین کرد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش از سوی متولیان نخستین نکوداشت استاد «حمید سبزواری» اعلام شده بود که این نکوداشت در 26 تیر امسال برپا می‌شود که به دلیل دیدار عوامل و دست‌اندرکاران این نکوداشت با مقام معظم رهبری و همزمانی با ماه مبارک رمضان، زمان برپایی این مراسم به مهر ماه موکول شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.