اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1390 / کد مطلب: 379 / نظرات: 0

سرمربي تيم هندبال سبزوار/


با انحلال برخي تيم‌ها، اگر ليگ عقب بيفتد، قطعا ضرر خواهيم كرد.


با انحلال برخي تيم‌ها اگر ليگ عقب بيفتد قطعا ضرر خواهيم كرد  سرمربي تيم هندبال سبزوار گفت: با انحلال برخي تيم‌ها، اگر ليگ عقب بيفتد، قطعا ضرر خواهيم كرد.
قاسم شعبان‌پور در خصوص شايعه انحلال برخي تيم‌هاي ليگ‌برتر هندبال افزود: با وجود اينكه تاكنون فدراسيون خبر انحلال برخي تيم‌هاي ليگ برتر را رسما اعلام نكرده است، اما خبر موثقي مبني بر انحلال سه تيم پارسيان، يزد و اراك دارم.
وي ادامه داد: به طبع با حذف اين سه تيم از ليگ برتر، احتمال به تعويق افتادن زمان آغاز ليگ وجود دارد؛ از طرفي بسياري از تيم‌ها تمرينات خود را تاكنون شروع نكرده‌اند در حالي كه ما از دو ماه قبل تمرينات خود را آغاز كرده‌ايم و به تعويق افتادن ليگ، به نفع ما نيست.
وي با بيان اينكه تا زماني كه استارت مسابقات زده نشود، تعداد تيم‌ها و حضورشان در ليگ نامشخص خواهد بود، تصريح كرد: تا اين لحظه احتمال حضور 9 تيم ثامن‌الحجج، ‌فولاد، مس كرمان،‌ شهرداري، خوزستان، ‌ذوب آهن، ‌اروميه، نوين اصفهان و هپكو اراك در ليگ‌برتر وجود دارد كه البته شركت برخي از تيم‌ها قطعي شده است.
سرمربي تيم هندبال سبزوار اضافه كرد: فكر نمي‌كنم ليگ برتر هندبال، با كمتر از 10 تيم برگزار شود و به همين دليل فدراسيون به دنبال جايگزيني براي اين سه تيم مي‌گردد چرا كه برگزاري ليگ با اين تعداد به نفع هندبال ما نيست.
شعبان‌پور در خصوص قرعه‌كشي و برنامه مسابقات ليگ برتر هندبال امسال گفت: برنامه هفته اول مسابقات اعلام شده است و ما در بازي اول، ميزبان تيم هپكوي اراك در سبزوار خواهيم بود و در واقع فدراسيون طبق جدول سال گذشته قرعه‌كشي را انجام مي‌دهد.
وي تاكيد كرد: در صورت حضور نيافتن برخي تيم‌ها در ليگ اين قرعه‌كشي بايد مجددا برگزار شود. منبع :ايسنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.