اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 مهر 1391 / کد مطلب: 3792 / نظرات: 1


دیار سربداران در میلاد هشتمین فروغ امامت غرق در نور و شادی است


دیار سربداران در میلاد هشتمین فروغ امامت غرق در نور و شادی است
به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناك آسمان امامت ، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) دیار سربداران غرق در نور و شادی است.
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار سبزوار در شب خجسته سالروز میلاد فرخنده امام رضا (ع) با برگزاری آیین های جشن و سرور در سراسر شهرستان ،سالروز ولادت این امام همام را جشن گرفتند.
 پخش مولودی خوانی و مداحی در مدح آن امام بزرگوار در مساجد و خیابان های شهر حال و هوای خاصی به شهر بخشیده است آسمان سبزوار امشب به مناسبت میلاد با بركت پیشوای هشتم ثامن الحجج (ع) نور باران شد.
مردم دارالمومنین سبزوار با پخش شربت و شیرینی ارادت خود را به این امام همام نشان می دهند. این گزارش حاكیست، امامزاده های سطح شهرستان سبزوار در شب و روز میلاد حضرت امام رضا (ع) میزبان خیل عاشقان اهل بیت (ع) هستند و این اماكن متبرك و خیابان ها و میادین شهر سبزوار در این روز آذین بندی شده و پارچه نوشته هایی در تبریك این روز در و دیوار شهر را مزین كرده اند.
 راه اندازی ایستگاه صلواتی ، بر گزاری جشن و جنگ شادی ،مولودی خوانی و...از جمله برنامه هایی است كه به مناسبت این روز با حضور مردم برگزار می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.