اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 مهر 1391 / کد مطلب: 3799 / نظرات: 0

امام جمعه شهرستان داورزن :


خواب خوش را از دشمنان اسلام و شیعه خواهیم گرفت.


خواب خوش را از دشمنان اسلام و شیعه خواهیم گرفت
امام جمعه داورزن گفت : یا رسول الله تا آخرین نفس و قطره خونمان از نام و یاد و راه و دین شما حمایت می كنیم و خواب خوش را از دشمنان اسلام و شیعه خواهیم گرفت.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان داورزن ، افزود: اكنون استكبار جهانی به سركردگی آمریكا پس از جنگ سخت افزاری به صورت نرم افزاری و فرهنگی به جنگ اسلام و مسلمین آمده است.

وی اظهارداشت: استكبار جهانی اخیرا با ساختن فیلم ، حرمت و شخصیت رسول گرامی اسلام را به چالش كشیده كه با این كار قلب مسلمین را جریحه دار كرده است .

وی ادامه داد: مسلمان ها در سراسر كشور بیش از دو هفته است در برابر دشمنان اسلام از كیان اسلام و قرآن و پیامبر و اهل بیت دفاع می كنند و پاسخ دندان شكنی به شیطان بزرگ می دهند.

حطیب جمعه شهرستان داورزن در ادامه در سخنانی ششم مهر ماه روز جهانگردی را گرامی داشت و گفت : جهانگردی یك سنت حسنه است .

وی هفتم مهرماه روز جهانی سالمندان را هم گرامی داشت و گفت : انسان در دوران سالخوردگی نیاز به نوازش و محبت بیشتر دارد و سالخوردگان خود را بزرگ بدارید وصله ارحام بجا آورید.

وی افزود: مسوولان ما باید در جهت رفاه حال سالخوردگان برنامه های مدون و حساب شده برای حال و آینده داشته باشند.

امام جمعه شهرستان داورزن افزود: امید است مردم منطقه در جهت ساخت كانون سالمندان روستای مزینان همكاری لازم را داشته باشند و این اقدام خدا پسندانه را حمایت كنند.

وی ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع ) را گرامی داشت و پیرامون دوران زندگی ،فضیلت و صفات این امام همام مطالبی بیان كرد.

حجت الاسلام مداحی در خطبه اول نماز جمعه این هفته داورزن نیز سالگشت شهادت جوانمرد فاضل حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالكریم هاشمی نژاد را كه در هفتم مهر 60 به دست منافقین به شهادت رسید، تسلیت گفت . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.