اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 مهر 1391 / کد مطلب: 3804 / نظرات: 2

معاون استاندار و فرماندار سبزوار در مراسم صبحگاه مشترک /


احساس امنیت در جامعه بالاتر از امنیت است


احساس امنیت در جامعه بالاتر از امنیت است
فرماندار سبزوار با اشاره به هفته ناجا گفت: در جامعه احساس امنیت بالاتر از امنیت است.
 مهندس قاسم شعبانی عطار، در صبحگاه مشترک که در محل ستاد فرماندهی انتظامی سبزوار برگزار شد، افزود: بخش عمده ای از امنیت متوجه سبزپوشان نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی مسوول تامین امنیت بوده است، وظیفه حفاظت و حراست از مرزها و امنیت داخل را به عهده دارد که مسوولیت بزرگی است.
به گزارش ایسنا ،وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور نیروی انتظامی احساس امنیت می کنند، تصریح کرد: باید اراذل و اوباش و کسانی که قصد بهم زدن آرامش جامعه را دارند با حضور نیروهای انتظامی احساس عدم امنیت کنند.
وی در ادامه به هفته دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و شرف خود را مدیون رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس هستیم و باید برای حفظ این اقتدار باید درمقابل استکبار جهانی ایستاد.
فرماندار سبزوار با اظهار اینکه استکبار جهانی به هیچ عنوان دست از نظام ارزشی، ولایی و انقلابی ایران برنمی دارد، بیان کرد: البته ملت ایران با زعامت رهبری توانسته تاکنون در مقابل توطئه های داخلی و خارجی دشمنان بایستد که از این به بعد نیز خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه دست از حمایت و پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی دارد.

سرهنگ قنبرعلی آزادواری، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار نیز در این مراسم شعار این هفته را " سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما " عنوان کرد و اظهار داشت: سرمایه اجتماعی اساس قدرت پلیس است.

وی سرمایه اجتماعی را ضلع سوم هر سازمانی دانست و ارتباط، اعتماد و مشارکت اجتماعی را سه عنصر سرمایه اجتماعی عنوان کرد.

وی اعتماد به پلیس را کارآمدی و امین بودن نیروی انتظامی از سوی مردم بیان کرد.

وی سرمایه اجتماعی را سبب افزایش احساس مسوولیت، تعهد در آحاد ملت، مشارکت مردم و ... دانست.

وی در ادامه از برگزاری 100 برنامه در طول هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس، دیدار با امام جمعه، حضور این فرماندهی در جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، غبارروبی مزار شهدا و ... را از این برنامه ها برشمرد.

سرهنگ آزادواری از برگزاری مانور رهایی گروگان و حرکات نمایشی با حضور یگان ویژه استان در سومین روز از هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این برنامه با حضور 100 نفر نیرو در خیابان راهنمایی این شهرستان برگزار می شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.