اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1390 / کد مطلب: 381 / نظرات: 0

همزمان با هفته دولت/


شركت توليدشيشه سكوريت و درب و پنجره يو پي وي سي در سبزوار افتتاح شد


شركت توليدشيشه سكوريت و درب و پنجره يو پي وي سي در سبزوار افتتاح شد
 در چهارمين روز ازهفته دولت ، شركت 'راد ساعي' سبزوار توليد كننده شيشه سكوريت و درب و پنجره U.P.V.C با حضور معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي و جمعي از مسوولان سبزوار افتتاح شد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا ، سرپرست اداره صنايع و معادن سبزوار در آيين افتتاح اين پروژه، توليدات اين شركت را بر اساس پروانه بهره برداري شيشه ايمني و نشكن با ظرفيت سالانه 380 هزار متر مربع ذكر كرد .
'علي اميد بخش ' افزود: انواع شيشه دو جداره با ظرفيت 360 هزار متر مربع و درب و پنجره UPVCبا ظرفيت سالانه 225 تن از ديگر توليدات اين شركت است .
وي با اظهار اينكه اين شركت پروانه بهره برداري خود را در اسفند 89 دريافت نموده است ، گفت: اين پروژه در زميني به مساحت سه هزار و 800 متر مربع با زير بناي دو هزار و 650 متر و سرمايه ثابت حدود 40 ميليارد ريال اجرا شده و براي 50 نفر اشتغال ايجاد كرده است.
معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي هم بزرگترين حربه دشمن در شرايط فعلي را حربه اقتصادي دانست و گفت: امسال به نام جهاد اقتصادي ناميده شد تا بتوانيم مبارزه جدي با اين توطئه دشمنان داشته باشيم.
'عباس نياوند'همچنين فلسفه نامگذاري امسال را در مطرح كردن توليد ثروت مشروع به عنوان يك نوع جهاد في سبيل الله ، مشاركت آحاد جامعه در كار اقتصادي و خارج كردن اين فعاليت ها از انحصار عنوان كرد.
وي اظهار داشت: اقتصاد بستر ساز توسعه و پيشرفت كشور است و از اين نظر اهميت دارد.
اين مسوول در ادامه فرمول موفقيت واحدهاي توليدي را شامل ايجاد توانمندي هاي لازم ، انگيزش مديريتي و خلق و بهره برداري از فرصت ها ذكر كرد.
وي از بهره وري به عنوان عامل اصلي كه بايد در كاركنان يك مجموعه تقويت شود نام برد و ابراز اميدواري كرد: واحدهاي توليدي بتوانند با كسب مهارت لازم ، شناخت دقيق بازار و نياز جامعه ،توليدات خود را به سمت رفع نيازهاي داخلي و صادرات سوق دهند.
محمد رضا راد مدير عامل شركت راد ساعي سبزوار هم با بيان اينكه اين شركت با همت بخش خصوصي و همكاري دستگاه هاي اجرايي شهرستان راه اندازي شده از شماري از مسوولان استان و سبزوار تقدير كرد.
پروانه بهره برداري اين واحد در خاتمه توسط معاون استانداري خراسان رضوي تقديم مدير عامل شركت راد ساعي شد.
اين پروژه صنعتي در شهرك صنعتي سبزوار واقع است.
معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي در مدت حضور چند ساعته خود در سبزوار از مجموعه ورزشي 15 هزار نفري و مجتمع شهداي گمنام توحيد شهر سبزوار ،شهرك صنعتي شماره دو و تعدادي از ديگر پروژه هاي اين شهرستان بازديد كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.