اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 مهر 1391 / کد مطلب: 3814 / نظرات: 0

محسنی ثانی:


محمد مرسی پیگیر اهداف انقلاب از راه‌های دیپلماتیک است


محمد مرسی پیگیر اهداف انقلاب از راه‌های دیپلماتیک است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه محمد مرسی به نفع ملتهای منطقه و بیداری اسلامی گام بر‌می‌دارد، گفت: اقدام‌های محمد مرسی در سیاست خارجی پیگیری اهداف انقلاب از راه‌های دیپلماتیک است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرنگار خانه ملت، محمدرضا محسنی ثانی پیرامون سفر محمد مرسی به ترکیه در هفته جاری با دعوت اردوغان، گفت: کشورهای هم پیمان آمریکا که در خط مقدم آنها ترکیه قرار دارد، تمام توان خود را در بحث سوریه گذاشتند که بتوانند با جنگ افروزی در این کشور به نتیجه برسند که با شکست سنگینی روبرو شدند.

نماینده سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوریه از مرحله سقوط بشار اسد گذر کرده است، تصریح کرد: سوریه با همه کمکهای خارجی به معارضین در حال تثبیت و گذر از مرحله بحران است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم ادامه داد: با توجه به نزدیکی انتخابات آمریکا و فشارهای لابی صهیونیستی، یک سری اقدامات هنوز مطرح است، چرا که پای حیثیت برخی کشورهای عربی هم به میان آمده که ترکیه هم با آنها در این اقدامات شریک است و تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف آنها در بحث سوریه صرف کرد.

وی تاکید کرد: پیگیری بحث سوریه و حتی ارسال کمک‌ها، شدت قبلی را ندارد و سیر نزولی خود را طی می کند تا آنها به نتیجه قطعی برای حل بحران با استفاده از راه‌های سیاسی برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه محمد مرسی با ملاحظاتی که دارد در حال پیش بردن دیپلماسی جدید مصر است، تاکید کرد: اقدام‌های محمد مرسی در سیاست خارجی پیگیری اهداف انقلاب از راه‌های دیپلماتیک است که در مجموع به نفع ملتهای منطقه و بیداری اسلامی گام بر می‌دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.