اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 مهر 1391 / کد مطلب: 3829 / نظرات: 0

همزمان با هفته نیروی انتظامی


نمایش سیاه‌راه در تالار بیهقی سبزوار به روی صحنه می‌رود


 مسئول انجمن هنرهای نمایشی کانون هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار از اجرای نمایش سیاه‌راه همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس ، حسین غایبی امروز در سبزوار اظهار کرد: نمایش سیاه‌راه به کارگردانی هنرمند پیشکسوت سبزواری هوشنگ خسرو مهر با موضوع اعتیاد و جوانان در تالار ابوالفضل بیهقی سبزوار به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نویسندگی نمایش سیاه‌راه( شب بیست و یکم) را محمود استاد محمد برعهده دارد و در این نمایش هوشنگ خسرومهر، حسین صالح‌آبادی، امیر دولت‌آبادی، غلامرضا خسروجردی، علی خسروجردی و محمدرضا مهرآبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

هوشنگ خسرو مهر از هنرمندان برجسته و پیشکسوت عرصه نمایش شهرستان سبزوار با 54 سال سابقه هنری است که تاکنون در نمایش‌های مختلفی از جمله نمایش‌های گل ممد، شبی که صبح نشد، حر، آق سید کاظم، لانه زنبور، صراط، آن شصت هزار آن شصت نفر، سپیده دم آزادی، هارون‌الرشید، مرفین، اتاق شماره 13 و .. به عنوان کارگردان و یا بازیگر ظاهر شده است.

نمایش سیاه‌راه از امروز 10 مهرماه از ساعت 19 بعد ازظهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن نمایش و اداره بهزیستی سبزوار در تالار ابوالفضل بیهقی این شهرستان به روی صحنه می‌رود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.