اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 مهر 1391 / کد مطلب: 3841 / نظرات: 0

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:


تهدید ها و تحریم دشمنان رویداد جدیدی نیست


تهدید ها و تحریم دشمنان رویداد جدیدی نیست  عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تهدید ها علیه ملت ایران از سوی كشورهای غربی از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است و مربوط به زمان حاضر نیست . 
  
محمد رضا محسنی ثانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: استكبار از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی سر ناسازگاری با ملت و انقلاب بزرگ اسلامی ایران داشته و این مخالفت ها و تهدیدها در اشكال مختلف بروز كرده است .

وی اظهارداشت : تحریم های اخیر كشورهای غربی نیز در راستای همان سیاست خصمانه علیه انقلاب اسلامی است كه به یقین آنها در این توطئه هم شكست خواهند خورد.

وی گفت : نمایندگان مجلس در چارچوب نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شرایط فعلی در مورد تحریم های دشمنان، واكنش های مناسب و موضع گیری های قاطعی را داشته اند.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی در مورد تورم نیز گفت : بخشی از این تورم ناشی از وجود حجم بالای نقدینگی در جامعه است كه این نقدیندگی به سمت واسطه گری و دلالی و عمدتا بازار ارز ، سكه و مسكن سوق داده شده كه بخشی از نوسانات قیمت های ناشی از آن است .

محسنی ثانی افزود : حجم نقدینگی در كشور اكنون 390 هزار میلیارد تومان است كه اگر این نقدیندگی به سمت تولید و صنعت هدایت شود ، شاهد نوسانات قیمت ها و مشكلات دیگر، نخواهیم بود.

وی در ادامه به مهمترین طرحهای عمرانی حوزه انتخابیه خود اشاره كرد و گفت: یكی از مهمترین طرحهای عمرانی ، پروژه بزرگراه حرم تا حرم ( حرم امام رضا (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) ) است كه در قطعات محتلف اجرا می شود.

وی افزود: كارهای زیر سازی قطعه مربوط به شهرستان سبزوار به اتمام رسیده و آماده آسفالت می باشد اما روند كار در سایر قطعات باید به سرعت دنبال شود.

پروژه بزرگراه حرم تا حرم به طول یكهزار و 50 كیلومتر توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا می شود كه 60 كیلومتر از این مسیر در حوزه سبزوار قرار دارد.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ،جوین و جغتای به طرحهای مهر ماندگار در این منطقه اشاره كرد و اظهار داشت: تامین اعتبار این پروژه می تواند در بهره برداری آنها در موعد مقرر موثر باشد كه البته دولت راهكارهایی را ارایه كرده است.

محسنی ثانی در پایان به ارتقای چند بخش در حوزه انتخابیه خود به شهرستان اشاره كرد و افزود: ارتقای بخش داورزن به شهرستان از سوی دولت ابلاغ شده و سایر بخشها نیز اعلام خواهد شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.