اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 مهر 1391 / کد مطلب: 3846 / نظرات: 0


جوین رتبه اول کاهش سرقت در استان



جلسه شورای اداری شهرستان جوین به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس شهرستان جوین، امروز صبح  با حضور فرماندار ، محسنی نماینده مردم  شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای  اسلامی  ، امام جمعه و مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از نسیم جوین در این جلسه فرماندار شهرستان  جوین ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و هفته دفاع مقدس گفت:شهرستان جوین  در پرتو تلاش نیروهای انتظامی این شهرستان، رتبه اول کاهش سرقت در استان را بدست آورده است.

مهدی فروزان با بیان اینکه  در هفته دفاع مقدس برنامه های خوبی در این شهرستان  انجام گرفت، افزود:  برگزاری مانور رزم شب مسولین شهرستان درارتفاعات روستای بیدخور ، یادآور خاطره شب های عملیات دوران دقاع مقدس برای مردم ومسولین شد.

،وی با تبریک  آغاز سال تحصیلی  به دانش آموزان و فرهنگیان تصریح نمود: در سال گذشته دانش آموزان این شهرستان به رشد علمی مطلوبی در مقاطع تحصیلی  مختلف دست پیدا کرده اند، بطوری که در سال گذشته  یک نفر از دانش آموزان این  شهرستان در جشنواره خوارزمی  کشور پذیرفته شد .

فرماندار شهرستان جوین  سال جاری را سال توسعه بخش کشاورزی دانست و اعلام کرد ۶۵ طرح در بخش کشاورزی اجرائی شده است و اقدامات بسیار خوبی برای فعال کردن بزرگترین کارخانه اسید سیتریک خاورمیانه صورت گرفته  که انشاء ا… در دهه فجر افتتاح خواهد شد . مهدی فروزان با اشاره به اینکه شهرستان جوین توانسته در بحث تولید محصولات سالم رتبه اول استان را کسب نماید یاد آورشد: ۱۵۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی در دشت جوین  شناسایی شده  و ۵۵۰ هکتار از آن به جوانان جویای کار تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان  جوین با اشاره به  ساخت حدود ۹۰۰ واحد خود مالکی مسکن مهر و واگذاری  تعداد ۷۵ واحد مسکن تجمیعی مهربه متقاضیان  تا دهه فجر ، افزود:  نارضایتی اصلی مردم جوین  از محورهای مواصلاتی شهرستان و بلاتکلیف کمر بندی شهر می باشد.

محسنی نماینده  مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  و هفته نیروی انتظامی از برگزاری جلسه در سالروز تاسیس شهرستان  جوین تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به مسائل سیاسی کشور سوریه اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی نیروی اقتدار گرا ، اخلاق گرا و ایمان گرا است که توانسته خدمات مطلوبی را ارائه نماید .

شایان ذکر است در پایان این جلسه اعضای شورای اداری شهرستان هتک حرکت انجام شده توسط فیلم ساز آمریکایی  به پیامبر اعظم (ع) را محکوم و شعار مرگ بر آمریکا و اسراءیل سر دادند .




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.