اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 مهر 1391 / کد مطلب: 3853 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن:


حضور روحانیت در مدارس باید پررنگ تر شود


امام جمعه شهرستان داورزن گفت: حضور روحانیت در مدارس به عنوان ائمه جماعات باید بیش از گذشته و پر رنگ تر شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش داورزن افزود: این امر باعث خواهد شد تا نماز جماعت در مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی بر ارتباط بیشتر روحانیت و مدارس تاكید كرد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه باید بیشتر با نماز و احكام الهی محشور باشند.

وی اظهارداشت: این اقدام باعث تحكیم رابطه حوزه علمیه، مدرسه و دانشگاه خواهد شد.

امام جمعه داورزن با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان داورزن در آینده نزدیك گفت: باید توجه عملی و ایمانی به این یادواره ها برای دانش آموزان بوجود آوریم.

وی خواستار ترویج فرهنگ روحیه جهاد و شهادت در جامعه شد و افزود: باید دفاع از مقدسات جمهوری اسلامی را بیش از پیش در بین نسل جوان و نوجوان تقویت كنیم.

وی نقش معلمان به عنوان محركه علم و دانش در مدارس را مهم دانست و گفت: محور اصلی علم و دانش معلمان هستند.

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش داورزن نیز گفت: نقش دانش آموزان در رشادت ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس بی بدیل بود.

عباس شم آبادی بازگشایی مدارس را جریان خون تازه در حركت و تكاپوی جامعه عنوان كرد و افزود: همكاری دیگر ادارات و نهادها در برگزاری هرچه بهتر آموزش دانش آموزان باعث رضایتمندی خانواده ها و دانش آموزان خواهد شد.

وی به اجرای طرح نظام جدید آموزشی اشاره كرد و گفت: مشكلات این طرح باید با همكاری معلمان و دانش آموزان و والدین حل شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش داورزن نیز از تجمع آتی دانش آموزان و معلمان برای اعتراض به هتك حرمت ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) خبر داد.

محمد علی صادقی شكیب اجرای ساماندهی نیروی انسانی داورزن را خوب ارزیابی كرد و افزود: با حضور تعدادی از معلمان راهنمایی در كلاسهای ششم و حضور نیروهای تازه استخدام شده و حق التدریس مشكل كمبود نیروی آموزشی در مقطع ابتدایی این منطقه رفع شده است




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.